Gå til innhold

Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så mange som liker leverpostei, men ikke lever?

Skrevet

Fordi leverpostei og lever ikke smaker det samme.

Hvorfor liker noen sjokolademelk og ikke melk? ;)

Gjest GreenIguana
Skrevet

Jeg liker lever, men ikke leverpostei :)

Fordi leverposteien smaker godt, men det gjør ikke leveren...;-)

Skrevet

Det smaker, lukter og ser ut forskjellig.

Leverpostei er laget apetittelig til, og smaker godt.

Lever ser ille ut og smaker ille.

Rett og slett.

skorpionfisken
Skrevet

Ja og hvorfor liker noen ost, men ikke melk....

Jeg liker ikke lever, men så liker jeg ikke leverpostei heller.

Og jeg liker både melk og mange oster...men ikke alle, selv om alle er laget av melk...

Skrevet

Ikke vet jeg, mange rare folk vet du.

Jeg liker begge deler. Er leveren riktig laget, så er det faktisk en utrolig god midddag. Men det må være okselever - ikke svin.

Skrevet

Jeg liker ikke bønner, men elsker bønnepostei...

Skrevet

Jeg liker ikke bønner, men elsker bønnepostei...

Bønner er nammenam! Chilibønner, tomatbønner, tacobønner, chili con carne, bønnestuing... slafs.

Skrevet

Snakk for'æ sjæl. Jeg liker ingen av dela. Æsj!

Skrevet

Jeg liker begge deler jeg. Skikkelig godt med levergryte da. Leverpostei er bare spisenes.

Skrevet

Jeg liker begge deler jeg. Skikkelig godt med levergryte da. Leverpostei er bare spisenes.

Nei, det er det ikke. Ingen av delene.

Hva med leverpizza? Det husker jeg jeg fikk i militæret. Sjelden følt meg mer snytt. Det så jo ut som biffpizza!

Skrevet

Nei, det er det ikke. Ingen av delene.

Hva med leverpizza? Det husker jeg jeg fikk i militæret. Sjelden følt meg mer snytt. Det så jo ut som biffpizza!

Jeg er litt sær på pizza altså. Liker ikke pizza med lever, tunfisk, reker og blåsjell på :o) Og sånne rocculablader på er grusomt.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Kan bare svare for meg selv. Leverpostei er godt, nemlig. Og lever er pyton.

Skrevet

Jeg er litt sær på pizza altså. Liker ikke pizza med lever, tunfisk, reker og blåsjell på :o) Og sånne rocculablader på er grusomt.

Ruccula;-)

Og det passer definitivt best i salat. I små mengder. Prøv også å finklippe litt timian eller oregano oppi. Dritgøtt:-)

Skrevet

Ruccula;-)

Og det passer definitivt best i salat. I små mengder. Prøv også å finklippe litt timian eller oregano oppi. Dritgøtt:-)

Timian og oregano er godt men masse fersk ruccula på pizza er ikke godt. Jeg styrer unna ruccula uansett etter første forsøk.

Skrevet

jeg liker ikke leverpostei.. en slem slem storesøster fortalte meg da jeg var liten hva det er laget av.. det var slutten på min leverpostei-spiser-kariære..

samme går for kaviar.. eller fiskeegg som jeg fikk det forklart...

lekkert..

Skrevet

Fordi leverpostei er godt mens lever smaker helvete.

Skrevet

Kan bare svare for meg selv. Leverpostei er godt, nemlig. Og lever er pyton.

Jepp! :o)

Gjest Pl@ymaker
Skrevet

Fordi folk flest ikke tenker over at leverpostei er laget av nettopp lever. Leverpostei er liksom bare et innarbeidet navn på et pålegg som vi fra barndommen er vant med og ikke tenker på opprinnelsen av.

Men når en tenker på at det er levera som samler all dritten i kroppen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...