Gå til innhold

hotmail/msn

Anbefalte innlegg

Gjest Ny hotmail?
Skrevet

Min 13 årings gutt har hotmail.Han får veldig mange mailer fra noen ivrige jenter og av den grunn vil han ikke lenger bruke den.Så nå går han aldri inn på den lenger og de sender mld på mobilen hans hvorfor han ikke svarer på mailene.Han vil lage en ny hotmail.Er det noen måte han slette den gamle på slik at de som sender får tilbake at denne adressen ikke er i bruk? Slik at de ikke tror at han bare ikke gidder og svare, men evt får mailen i retur som unkown user etc.

Skrevet

Du kan ikke slette den, men den blir deaktivert automatisk etter en viss tid hvis han ikke bruker den.

Skrevet

Kan han ikke kalle de mailadressene for søppelmail så de ikke kommer fram. De har jeg gjort, fikk noen grisemail fra en amerikaner så jeg stengte ham ute.

Skrevet

Blokker står det på hotmailsiden.

men det er jo bare å lage en ny hotmail. Jeg har tre jeg.

Gjest Ny hotmail?
Skrevet

Kan han ikke kalle de mailadressene for søppelmail så de ikke kommer fram. De har jeg gjort, fikk noen grisemail fra en amerikaner så jeg stengte ham ute.

Jo det var jo en måte og gjøre det på.Vet du om de får mailene sine i retur da?

Vi har flere hotmail adresser her i huset, hatt de i mange år.Men har aldri "avsluttet" noen.Så hadde håpet at avsenderen hadde fått mail i retur etc....

Gjest Ny hotmail?
Skrevet

Du kan ikke slette den, men den blir deaktivert automatisk etter en viss tid hvis han ikke bruker den.

Får avsenderene mailene sine i retur da?

Skrevet

Får avsenderene mailene sine i retur da?

Ja.

Er ikke sikker på hvor lang denne perioden er, tipper to-tre måneder.

Gjest Kengun.com
Skrevet

Ja.

Er ikke sikker på hvor lang denne perioden er, tipper to-tre måneder.

jepp, mener at jeg har lest et sted at hvis man ikke rører (ikke lese, ikke skrive, etc.) hotmailkontoen i løpet av 30 dager, så blir den slettet. Etter den tid får man beksjed om at man har sendt til en epostadreses som ikke finnes. Men frem til da så får de ingen beskjed.

Skrevet

Jo det var jo en måte og gjøre det på.Vet du om de får mailene sine i retur da?

Vi har flere hotmail adresser her i huset, hatt de i mange år.Men har aldri "avsluttet" noen.Så hadde håpet at avsenderen hadde fått mail i retur etc....

Man får den i hvert fall i retur når mailboksen er full men jeg vet ikke hvis den er blokkert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...