Gå til innhold

Den Grandiosa bløffen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det som skjer? Etter at Kjøttdeig & Løk er erklært som vinner av Pizzavalget 2004, kommer plutselig Pepperoni i hyllene igjen?

Jeg mener hvis Kerry vinner valget i USA, skal plutselig Bush komme og være med på moroa etter ett par måneder?

Hva skjedde med Demokratiet?

Bør vi vurdere intervensjon hos Stabburet?

Jeg går ut i garasjen og fyrer stridsvogna og drar presenninga av Apache helikopteret mitt, og fyller på med ammo med en gang!

"Cuba ut av Nidar!"

Skrevet

He he he - vi får kreve uavhenginge valgobservatører ved en senere anledning ;-)

Men alvorlig talt - noen som ble overrasket???

Skrevet

He he he - vi får kreve uavhenginge valgobservatører ved en senere anledning ;-)

Skrevet

Ble ikke overrasket nei:o)

Hva med solo`n da,er alle typene i salg nå? (har ikke fulgt med).

Gjest Reklame er jo gøy da
Skrevet

Synes det var en tøff reklamevri jeg! hehe... Glad for at pepperoni'n kom tilbake også. Egentlig vant nok den, men de ville ha begge i salg, derfor måtte de gjøre det slik. Eller mest sannsynlig ble det ikke tatt hensyn til noen avstemming i det hele tatt. Hele reklameserien ble nok planlagt på forhånd.

Reklame ER jo bare lureri da! Noen som var i tvil om det? Det består jo bare i å manipulere forbrukeren til å tro at akurat dette er et bra produkt som du bare må ha. Forferdelig irriterende å måtte innrømme at en blir påvirket også! Den som ikke innrømmer det har ikke selvinnsikt eller psykologisk forståelse nok! Ferdig med det!

Skrevet

Tror ikke det ble like stor suksess, av en eller annen grunn. Dessuten: Den originale Soloen er langt å foretrekke ;-)

Skrevet

Grandiosa er uansett bare ekkel deig i kjeften. Et kulturelt lavmål.

Skrevet

He he..

Reklame er gøy, det kan jeg skrive under på, har noen sett "verdens beste reklame" programmet fra engelsk TV nå med Ruby Wax som programleder?

Vanvittig mye artig!

Apropos Solo og limited editions:

Fanta Exotic ble solgt med påskrift "special edition 2002" til langt ut i 2003, er fremdeles i salg, men uten "datostempel"

:-)

Skrevet

Åja, jeg er skikkelig sjokkert!

Skrevet

Det er lenge siden det kom fram at de fra starten av hadde tenkt å selge begge to. Det lekket opplysninger fra stabburet.

Planen var å si at når så mange stemte så ville de være snille og fortsette å selge begge to.

Juks og bedrag fra ende til annen.

Skrevet

du kan jo sammenligne det med det forrige presidentvalget i USA - Al Gore vant men Bush ble president likevel ;-)

Costa1365380367
Skrevet

Grandiosa er uansett bare ekkel deig i kjeften. Et kulturelt lavmål.

Du har bare ikke teken når det gjelder steking og smakstilsetting (grillkrydder) *hehe*

Heldigvis så retter jeg ikke øynene mot Grandiosa når jeg sultet på litt kultur, men jeg skjønner hva du mener.

Costa1365380367
Skrevet

Hvis Stabburet hadde fått en klar vinner, så hadde det nok blitt lettere å si nei til den ene varianten, men det ble vel litt vanskelig å si nei til 45% av stemmene :)

I min butikk så har de hatt sitt eget valg, for der selger de kun Kjøttdeig & Løk :(

Så nå må jeg over bekken etter pizza.

Skrevet

Du har bare ikke teken når det gjelder steking og smakstilsetting (grillkrydder) *hehe*

Heldigvis så retter jeg ikke øynene mot Grandiosa når jeg sultet på litt kultur, men jeg skjønner hva du mener.

Krydder? Åååååja.

Jeg har da gaflet innpå en eller to av sorten, jeg og. Men det er virkelig dårlige greier.

Ellers må jeg innrømme at jeg droppet hjemmelaget pizza for år siden, siste par årene (?) har det istedet gått i en fra frysedisken som heter Ristorante - mozarella eller med no' pølsegreier. Den er ikke verst.

Gjest Det er det!
Skrevet

Krydder? Åååååja.

Jeg har da gaflet innpå en eller to av sorten, jeg og. Men det er virkelig dårlige greier.

Ellers må jeg innrømme at jeg droppet hjemmelaget pizza for år siden, siste par årene (?) har det istedet gått i en fra frysedisken som heter Ristorante - mozarella eller med no' pølsegreier. Den er ikke verst.

den vant jo vg testen! Mozarell aer godt da!

Costa1365380367
Skrevet

Krydder? Åååååja.

Ristorante er jo god, og den bruker jeg IKKE krillgrydder på :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...