modesty Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Jeg våkner nesten bestandig med vondt i hodet om morgenen, men det blir bra igjen når jeg har fått i meg en kaffekopp eller to. Er det sånn for andre her også? 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Våkner også som regel med vondt i hodet... Pleier å gå bort etter morradusjen, da er jeg liksom våken. Noenm ganger går det ikke bort før kaffen.. Er tung i huet hver morgen.. 0 Siter
....AV Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Du har nok koffein-abstinens. Ta en pause i kaffedrikkingen en stund, så går det over. 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 det kan jo være kaffen som er skyld i hodepinen, dvs hvis du drikker mye kaffe har du abstinens om morgenen når det er lenge siden du inntok kaffe sist, og dermed blir det bra av å drikke kaffe. Hvis du reduserer kaffeinntaket totalt sett forsvinner sikkert morgenhodepinen også, du er ikke lenger avhengig av den? 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Nja,- pleier ikke å våkne med vondt i hodet, men hvis jeg ikke får kaffe om morgenen en dag - innen rimelig tid - får jeg hodepine... 0 Siter
Babette Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Jeg er fryktelig glad i kaffe og lengter etter morgenkaffen, men jeg vet ikke hva det er å ha vondt i hodet. Bank i bordet. Jeg kan sitte timevis i glovarm bil, sitte i lange møter med dårlig luft og drikke ei hel flaske vin alene. Da blir jeg kvalm dagen etter, men får ikke vondt i hodet. Kanskje jeg ikke har noe hode å ha vondt i, ganske enkelt? 0 Siter
Soria Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Jeg har hørt at man får vondt i hodet om man er vant til koffein og ikke får det, men jeg har ikke merket noe til det. Jeg drikker masse kaffe hver dag, men da jeg var på fjelltur og ikke fikk kaffe på et par dager merket jeg ingenting. 0 Siter
fresja Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Jeg har det som sniff, glemmer jeg kaffen en morgen, kommer hodepinen sigende etter noen få timer. Tror det er ganske vanlig. Det går bra å ikke drikke kaffe om kvelden. 0 Siter
Gjest eh...altså Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Nei, kaffe er rottegift. Få heller litt mat innabords og vask ansikt i iskaldt vann. Vokner garantert. Ikke se på den sleipe trøttingen i speilet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.