Gå til innhold

Hodepine og kaffe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våkner nesten bestandig med vondt i hodet om morgenen, men det blir bra igjen når jeg har fått i meg en kaffekopp eller to. Er det sånn for andre her også?

Gjest Pricilla
Skrevet

Våkner også som regel med vondt i hodet... Pleier å gå bort etter morradusjen, da er jeg liksom våken. Noenm ganger går det ikke bort før kaffen..

Er tung i huet hver morgen..

Skrevet

Du har nok koffein-abstinens. Ta en pause i kaffedrikkingen en stund, så går det over.

Skrevet

det kan jo være kaffen som er skyld i hodepinen, dvs hvis du drikker mye kaffe har du abstinens om morgenen når det er lenge siden du inntok kaffe sist, og dermed blir det bra av å drikke kaffe. Hvis du reduserer kaffeinntaket totalt sett forsvinner sikkert morgenhodepinen også, du er ikke lenger avhengig av den?

Skrevet

Nja,- pleier ikke å våkne med vondt i hodet, men hvis jeg ikke får kaffe om morgenen en dag - innen rimelig tid - får jeg hodepine...

Skrevet

Jeg er fryktelig glad i kaffe og lengter etter morgenkaffen, men jeg vet ikke hva det er å ha vondt i hodet.

Bank i bordet. Jeg kan sitte timevis i glovarm bil, sitte i lange møter med dårlig luft og drikke ei hel flaske vin alene. Da blir jeg kvalm dagen etter, men får ikke vondt i hodet.

Kanskje jeg ikke har noe hode å ha vondt i, ganske enkelt?

Skrevet

Jeg har hørt at man får vondt i hodet om man er vant til koffein og ikke får det, men jeg har ikke merket noe til det. Jeg drikker masse kaffe hver dag, men da jeg var på fjelltur og ikke fikk kaffe på et par dager merket jeg ingenting.

Skrevet

Jeg har det som sniff, glemmer jeg kaffen en morgen, kommer hodepinen sigende etter noen få timer. Tror det er ganske vanlig.

Det går bra å ikke drikke kaffe om kvelden.

Gjest eh...altså
Skrevet

Nei, kaffe er rottegift. Få heller litt mat innabords og vask ansikt i iskaldt vann. Vokner garantert. Ikke se på den sleipe trøttingen i speilet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...