Gå til innhold

noen som har sett "the Village" ? hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Gjest vil på kino
Skrevet

vurderer å gå å se den, Men ser at mange aviser har gitt den dårlig kritikk. Hvilken karakter ville dere gitt filmen? bør jeg se den?

Gjest Pricilla
Skrevet

Hvis du går litt tilbake i dette forumet så finner du samme spørsmål fra meg! ; ) Med en del svar....

Jeg har ikke fått sett den enda, men skal se den fredag.

Costa1365380367
Skrevet

Starten på filmen var kjedelig, og den varer nesten hele filmen, og mot slutten så aner man håp, men før man vet ordet av det så er man 3 minutter inn i rulleteksten med en skuffelse så stor at man får lyst til å kjøre på rødt lys hele veien hjem.

Siden jeg liker de andre filmene jeg har sett av regissøren, Unbreakable og The Sixth Sense, så forventer jeg en langt bedre slutt enn dette. Denne gangen ble jeg sittende igjen med en følelse av ”var dette alt..?”.

Orker rett og slett ikke se filmen en gang til kun for å se om jeg gikk glipp av noe.

Filmen fikk meg til å innse at jeg virkelig hater å se dansende bønder, bondebryllup, eller bare det å se bønder gjøre sine dagligdagse gjøremål.

Så for meg ble hele settingen ekstremt feil, men det var egentlig filmen som gjorde at jeg hang meg opp i disse tingene :)

Jeg har sett Signs også, og det kan virke som om regissøren har begynt sin nedtur med den filmen. Jeg kommer selvsagt til å se neste film med M. Night Shyamalan bare for å se om det er bønder der også :)

Skrevet

Starten på filmen var kjedelig, og den varer nesten hele filmen, og mot slutten så aner man håp, men før man vet ordet av det så er man 3 minutter inn i rulleteksten med en skuffelse så stor at man får lyst til å kjøre på rødt lys hele veien hjem.

Siden jeg liker de andre filmene jeg har sett av regissøren, Unbreakable og The Sixth Sense, så forventer jeg en langt bedre slutt enn dette. Denne gangen ble jeg sittende igjen med en følelse av ”var dette alt..?”.

Orker rett og slett ikke se filmen en gang til kun for å se om jeg gikk glipp av noe.

Filmen fikk meg til å innse at jeg virkelig hater å se dansende bønder, bondebryllup, eller bare det å se bønder gjøre sine dagligdagse gjøremål.

Så for meg ble hele settingen ekstremt feil, men det var egentlig filmen som gjorde at jeg hang meg opp i disse tingene :)

Jeg har sett Signs også, og det kan virke som om regissøren har begynt sin nedtur med den filmen. Jeg kommer selvsagt til å se neste film med M. Night Shyamalan bare for å se om det er bønder der også :)

hvis the village er like dårlig som signs så dropper vi den ja.

Costa1365380367
Skrevet

hvis the village er like dårlig som signs så dropper vi den ja.

Du kan jo sjekke opp filmen her: http://www.imdb.com/title/tt0368447/

Regissøren har jo fått rykte på seg for å lage filmer med spesielle avsluttninger, men etter Signs så virker det som om han har begynt å tone ned dette varemerket. Så nå blir det ’skudd på mål’, men ingen mål :)

Skrevet

har akkurat sett filmen selv og kan bare understreke det du sier om den.

dette var bortkasta penger !!

giheller pengene til frelsesarmeen istedet for å se på dette bondevrølet her

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...