Gå til innhold

Er radioen på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg satt på radioen og det er lenge siden sist (bortsett fra i bilen da). Regner med at jeg snart blirt trett av den masinga, så jeg slår den sikkert snart av. Vet om folk som har radioen på hele tiden. Hadde blitt sprø jeg om jeg skulle hatt det. Har dere andre radioen på i stua når dere er hjemme?

Skrevet

Ring til avdelingen der du var på undersøkelse - spør dem direkte!

Skrevet

Hvorfor kom svaret mitt på dette innlegget? Merkelig. Svarte på et HELT annet innlegg!

Skrevet

Hæææ?? Regner med du har svart på feil sted.

Skrevet

Hæææ?? Regner med du har svart på feil sted.

jeg svarte på innlegget over dette - leste ikke engang ditt innlegg før svaret mitt kom under det. Det er det jeg sier. Det spøker på DOL...

(skummel musikk i bakgrunnen)

Skrevet

jeg har radioen på hele tida når jeg er på jobb. På Alltid nyheter.

Gjest Pricilla
Skrevet

Har radio 1 på hele dagen på jobben... Også når ejg kommer hjem fra jobbmens jeg lager middag osv. Eller når jeg sitter foran pcn. Blir ikke så mye radio hjemme. Samboern spiller på pcn, og der har vi radioen og, så stopper seg selv. På kveldene leser jeg mens han spiller, eller så ser vi på tv/film.

Korse1365380740
Skrevet

nei,kunn i bilen,men min mor hører på radio kvar morgon og det har hun gjort i 30 år.

det blir for travelt å høre på radioen helle tiden.

Skrevet

Kjøkkenet. Jeg har alltid radioen på når jeg er på kjøkkenet. Det vil si at jeg de siste åra har pleid å bli rimelig godt oppdatert innen nyheter:-) Er jo gjerne på kjøkkenet i sammenheng med at jeg lager frokost og middag, og det er kjernetid for nyhetssendinger. P1.

Ellers har jeg hørt en masse smale og interessante programmer når jeg har vært ute og kjørt bil. P2 er det da. Synd at ikke flere slår på radioen. En kan faktisk lære noe:-)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

nei radioen maser fælt! Det er synd for det er egentlig det flotteste mediet jeg vet.

P2 er derimot ofte kjempebra. Men jeg er for lat til å sjekke prog. på forhånd.

Skrevet

Hadde det før, men jeg sluttet med det. Jeg liker at det er stille når det ikke er noe spesielt jeg vil følge med på.

Skrevet

Nytter ikke med noen radio på her nei.Har 5 unger som lager mer enn nok leven.

Skrevet

Hører radio, P1, til frukost, og som regel på kjøkkenet etter jobb. P1 også i bilen og på do og på soverommet!

Skrevet

Har ikkje radio i stova eingong! Høyrer radio kun i bilen. Ein sjeldan gong på klokkeradionen på soverommet, men det er ikkje ofte.

Mamma har alltid radio på. Forstår ikkje at ho orkar slik bakgrunns-støy. Det er jo ikkje slik at ho *lyttar* heile tida, akkurat...

Gjest Kvinne fylt 40
Skrevet

Alltid om morgenen når jeg hører frokost. Hører på nyhetene.

Ellers har jeg ofte på radioen i stua, oftest P2 som har mange veldig bra programmer. For eksempel Sånn er livet eller Verdibørsen. Hvis jeg er hjemme på formiddagen, da.

Eller så hører jeg på kanalen for Alltid Klassisk eller Jazz.

Lørdag kl.15 liker jeg å høre Hallo i Uken.

Hører mer radio enn jeg ser TV. Synes det er koselig å ha den på. Men veldig ofte har jeg det stille også.

Folk som skal ha på TV'n hele tiden - DET er mye mer slitsomt!

Skrevet

Nei, aldri. Noen ganger i bilen, men helst nyheter og hvis de spiller bra musikk (det er ikke ofte...)

Syns også det er slitsomt og rart når folk har på tv'n hele tiden. Står bare der og surrer i bakgrunnen, og ingen ser på engang! Hva er vitsen med det?

Skrevet

Nei hører veldig sjelden på radio. Musikk derimot står på hele tida, enten det er hjemme eller i bilen.

Skrevet

Aldri, kan ikke huske sist jeg hørte på radio. Liker å ha det stille - spesiellt om morgenen. Orker ikke ha den på ellers heller, evig kakling rundt øra er bare slitsomt.

Skrevet

Har radio på kjøkkenet. Hører tidlig tonefølge og nyheter i P2 om morgenen og har ofte også på radioen når jeg lager middag og rydder etter middag. Ellers hører jeg radio i bilen. Alltid P2. I P2 er det ikke mye mas, men som regel rolige interessante programmer. De andre kanalene blir jeg stressa av og slår av fort.

Skulle gjerne hørt mer radio, særlig dagsnytt 18, men jeg har to små barn, så det begrenser seg hva jeg får til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...