Gå til innhold

Kul ved rumpehullet .. heh, noen forslag?

Anbefalte innlegg

Gjest kul i rompa .?
Skrevet

Har hatt en kul ved rumpehullet i en uke eller så, den klør og har noe sånt som en hard tupp på ..

En del større enn en vanlig kvise.

Gjør vondt og klør.

Hva kan dette være, en byll?

Skrevet

Hemoroider.

Prøv først reseptfrie midler på apoteket, hjelper det ikke, gå til legen.

Gjest slutt da
Skrevet

Hemoroider.

Prøv først reseptfrie midler på apoteket, hjelper det ikke, gå til legen.

Hemorider begynner da ikke som en kvise !!!!!

Gjest GreenIguana
Skrevet

Det kan være en kong. Den begynner som en kvise, men den vokser seg stor. Du må nok ta turen til legen for å få den sprettet opp. Ingen fare, det er bare en hårsekk som er blitt betent, som regel da..:-) Men ta turen til legen du.

Skrevet

huff huff og atter huff... på meg så hørest det ut som om du har fått en Cacral Cyste eller nærmere sagt en "tvilling"

Kom deg til legen og få dette stadfestet fordi da er det kun antibiotika eller operasjon som hjelper...

Jeg opererte bort min for ca to år siden, etter å ha vært plaget i mange mange år, den kommer igjen og igjen... og det er ganske vondt når det pågår, da det egentlig er en "avfalls" kanal som går gjennom hele kroppen som igjen blir til en betent kanal så kan det ende opp med feber, slapphet (pga betennelse) og man blir rett og slett dårlig av hele greia...

Det er desverre ganske sjeldent at de opererer "nye" tvillinger... så da min cycte nærmet seg størrelsen på en appelsin... så fikk jeg operasjon til å ta den bort etter at betennelsen hadde blitt borte...

Håper jeg ikke har skremt deg nå;)

Kom deg til legen å få antibiotika så fort som mulig om det er dette som feiler deg!

Skrevet

Personen som skrev innlegget har da ikke sagt at det begynte som en kvise heller...!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...