Gjest deilig og myk hud Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Noen som kan anbefale en god hudkrem til kroppen? Helst med litt oppstrammende effekt og som gjør huden god og myk. Jeg har ganske tørr hud så det trengs, problemet er bare at mange kremer danner et fettlag nesten utenpå huden som er ubehagelig. Så jeg vil gjerne ha en krem som ikke gjør at man blir fet og klissete utenpå, og som ikke lukter mye (helst) eller vondt.. Ikke altfor dyr heller… Trenger tips til en ansiktskrem også, gjerne med noe antirynke greier, er 28 år.. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 siterer: "Jeg har ganske tørr hud så det trengs, problemet er bare at mange kremer danner et fettlag nesten utenpå huden som er ubehagelig. Så jeg vil gjerne ha en krem som ikke gjør at man blir fet og klissete utenpå.." ---------------------------------- Du trenger body-peeling. Og en krem som gir fuktighet. som altså trenger seg inn i porene. Det er ingen vits i å smøre billige, fete kremer utenpå død hud. Da trenger det ikke inn i huden. Ellers: spør på parfymeri. De har ganske god kunnskap. 0 Siter
Gjest myk og deilig hud Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 siterer: "Jeg har ganske tørr hud så det trengs, problemet er bare at mange kremer danner et fettlag nesten utenpå huden som er ubehagelig. Så jeg vil gjerne ha en krem som ikke gjør at man blir fet og klissete utenpå.." ---------------------------------- Du trenger body-peeling. Og en krem som gir fuktighet. som altså trenger seg inn i porene. Det er ingen vits i å smøre billige, fete kremer utenpå død hud. Da trenger det ikke inn i huden. Ellers: spør på parfymeri. De har ganske god kunnskap. Jeg spør her nå da, for å høre om andre har noen erfaring med noe de liker, unødvendig å be meg spørre et annet sted, da kunne du heller la være å svart? Dessuten at jeg trenger fuktighet er jo liksom kjernen i spørsmålet da.. Og peeling bruker jeg selvsagt, det var altså anbefaling av krem jeg spurte om. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Jeg spør her nå da, for å høre om andre har noen erfaring med noe de liker, unødvendig å be meg spørre et annet sted, da kunne du heller la være å svart? Dessuten at jeg trenger fuktighet er jo liksom kjernen i spørsmålet da.. Og peeling bruker jeg selvsagt, det var altså anbefaling av krem jeg spurte om. hei, "myk og deilig hud ". Hvis du er den som skrev innlegget jeg svarte på, da? Jeg liker ikke å få en syrlig kommentar når jeg har tatt bryet med å skrive til deg. Selv om du åpenbart ikke satte pris på det, er det unødvendig å kommentere slik. 0 Siter
Gjest myk og deilig hud Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 hei, "myk og deilig hud ". Hvis du er den som skrev innlegget jeg svarte på, da? Jeg liker ikke å få en syrlig kommentar når jeg har tatt bryet med å skrive til deg. Selv om du åpenbart ikke satte pris på det, er det unødvendig å kommentere slik. Men hva var vitsen med å ta seg bryet å svare når du ikke ga noen svar? Blir bare så irritert når folk bare svarer svada, hvorfor gidde da liksom. Blir jo bare enda et unødvendig innlegg å lese for den som stilte spm.. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Men hva var vitsen med å ta seg bryet å svare når du ikke ga noen svar? Blir bare så irritert når folk bare svarer svada, hvorfor gidde da liksom. Blir jo bare enda et unødvendig innlegg å lese for den som stilte spm.. Ja, du hadde jo så fryktelig mange svar å lese gjennom. 0 Siter
Gjest myk og deilig hud Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Ja, du hadde jo så fryktelig mange svar å lese gjennom. Nei, ikke i denne tråden, men skjønner ikke hvorfor folk MÅ svare når de ikke svarer noe likevel, eller som deg kommer med spydigheter.. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Nei, ikke i denne tråden, men skjønner ikke hvorfor folk MÅ svare når de ikke svarer noe likevel, eller som deg kommer med spydigheter.. Du biter deg selv i halen, du hadde slett ikke trengt å kommentere "vin"s innlegg. Matis er forresten et kjempebra (rådyrt) merke. Har ikke peiling på om de har noe oppstrammende, men brukte det i en periode jeg hadde uren (p.g.a. allergi, trodde de) og tørr hud. Huden ble fuktet, og urenhetene roet seg betraktelig. Det var selvfølgelig en ansiktskrem, men viser at de har GODE produkter. Du får det hos noen hudpleiere. 0 Siter
Gjest myk og deilig hud Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Du biter deg selv i halen, du hadde slett ikke trengt å kommentere "vin"s innlegg. Matis er forresten et kjempebra (rådyrt) merke. Har ikke peiling på om de har noe oppstrammende, men brukte det i en periode jeg hadde uren (p.g.a. allergi, trodde de) og tørr hud. Huden ble fuktet, og urenhetene roet seg betraktelig. Det var selvfølgelig en ansiktskrem, men viser at de har GODE produkter. Du får det hos noen hudpleiere. Der ja, endelig et SVAR, takk:) "vin" hadde vel heller ikke trengt å kommentere mitt innlegg, for det var jo ikke stort annet hun gjorde... 0 Siter
Gjest Eucerin Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Jeg har ENORM tørr hud. Jeg bruker Eucerin dusj olje og bodylotion, kjøpt på apoteket. 0 Siter
Gjest myk og deilig hud Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Jeg har ENORM tørr hud. Jeg bruker Eucerin dusj olje og bodylotion, kjøpt på apoteket. Ok, takk for tips:) Lukter det noe særlig av den? 0 Siter
Gjest Spenol Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Hei Jeg har ei venninne som har tørr hud, hun bruker kun Spenol, både til kropp og ansikt. Det er billig og bra sier hun ). 0 Siter
Gjest myk og deilig hud Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Hei Jeg har ei venninne som har tørr hud, hun bruker kun Spenol, både til kropp og ansikt. Det er billig og bra sier hun ). Ok, takk for tips:) Jeg har vært borti den, men likte ikke lukten.. 0 Siter
Gjest Eucerin Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Ok, takk for tips:) Lukter det noe særlig av den? Neida, og den lille duften som kommer er bare god ) 0 Siter
Gjest myk og deilig hud Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Neida, og den lille duften som kommer er bare god ) Ok, da kan jeg jo prøve den:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.