Gå til innhold

Anbefaling av hudkrem?

Anbefalte innlegg

Gjest deilig og myk hud
Skrevet

Noen som kan anbefale en god hudkrem til kroppen? Helst med litt oppstrammende effekt og som gjør huden god og myk.

Jeg har ganske tørr hud så det trengs, problemet er bare at mange kremer danner et fettlag nesten utenpå huden som er ubehagelig. Så jeg vil gjerne ha en krem som ikke gjør at man blir fet og klissete utenpå, og som ikke lukter mye (helst) eller vondt..

Ikke altfor dyr heller…

Trenger tips til en ansiktskrem også, gjerne med noe antirynke greier, er 28 år..

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

siterer: "Jeg har ganske tørr hud så det trengs, problemet er bare at mange kremer danner et fettlag nesten utenpå huden som er ubehagelig. Så jeg vil gjerne ha en krem som ikke gjør at man blir fet og klissete utenpå.." ----------------------------------

Du trenger body-peeling. Og en krem som gir fuktighet. som altså trenger seg inn i porene. Det er ingen vits i å smøre billige, fete kremer utenpå død hud. Da trenger det ikke inn i huden.

Ellers: spør på parfymeri. De har ganske god kunnskap.

Gjest myk og deilig hud
Skrevet

siterer: "Jeg har ganske tørr hud så det trengs, problemet er bare at mange kremer danner et fettlag nesten utenpå huden som er ubehagelig. Så jeg vil gjerne ha en krem som ikke gjør at man blir fet og klissete utenpå.." ----------------------------------

Du trenger body-peeling. Og en krem som gir fuktighet. som altså trenger seg inn i porene. Det er ingen vits i å smøre billige, fete kremer utenpå død hud. Da trenger det ikke inn i huden.

Ellers: spør på parfymeri. De har ganske god kunnskap.

Jeg spør her nå da, for å høre om andre har noen erfaring med noe de liker, unødvendig å be meg spørre et annet sted, da kunne du heller la være å svart?

Dessuten at jeg trenger fuktighet er jo liksom kjernen i spørsmålet da.. Og peeling bruker jeg selvsagt, det var altså anbefaling av krem jeg spurte om.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Jeg spør her nå da, for å høre om andre har noen erfaring med noe de liker, unødvendig å be meg spørre et annet sted, da kunne du heller la være å svart?

Dessuten at jeg trenger fuktighet er jo liksom kjernen i spørsmålet da.. Og peeling bruker jeg selvsagt, det var altså anbefaling av krem jeg spurte om.

hei, "myk og deilig hud ". Hvis du er den som skrev innlegget jeg svarte på, da?

Jeg liker ikke å få en syrlig kommentar når jeg har tatt bryet med å skrive til deg. Selv om du åpenbart ikke satte pris på det, er det unødvendig å kommentere slik.

Gjest myk og deilig hud
Skrevet

hei, "myk og deilig hud ". Hvis du er den som skrev innlegget jeg svarte på, da?

Jeg liker ikke å få en syrlig kommentar når jeg har tatt bryet med å skrive til deg. Selv om du åpenbart ikke satte pris på det, er det unødvendig å kommentere slik.

Men hva var vitsen med å ta seg bryet å svare når du ikke ga noen svar? Blir bare så irritert når folk bare svarer svada, hvorfor gidde da liksom. Blir jo bare enda et unødvendig innlegg å lese for den som stilte spm..

Skrevet

Men hva var vitsen med å ta seg bryet å svare når du ikke ga noen svar? Blir bare så irritert når folk bare svarer svada, hvorfor gidde da liksom. Blir jo bare enda et unødvendig innlegg å lese for den som stilte spm..

Ja, du hadde jo så fryktelig mange svar å lese gjennom.

Gjest myk og deilig hud
Skrevet

Ja, du hadde jo så fryktelig mange svar å lese gjennom.

Nei, ikke i denne tråden, men skjønner ikke hvorfor folk MÅ svare når de ikke svarer noe likevel, eller som deg kommer med spydigheter..

Skrevet

Nei, ikke i denne tråden, men skjønner ikke hvorfor folk MÅ svare når de ikke svarer noe likevel, eller som deg kommer med spydigheter..

Du biter deg selv i halen, du hadde slett ikke trengt å kommentere "vin"s innlegg.

Matis er forresten et kjempebra (rådyrt) merke. Har ikke peiling på om de har noe oppstrammende, men brukte det i en periode jeg hadde uren (p.g.a. allergi, trodde de) og tørr hud. Huden ble fuktet, og urenhetene roet seg betraktelig.

Det var selvfølgelig en ansiktskrem, men viser at de har GODE produkter. Du får det hos noen hudpleiere.

Gjest myk og deilig hud
Skrevet

Du biter deg selv i halen, du hadde slett ikke trengt å kommentere "vin"s innlegg.

Matis er forresten et kjempebra (rådyrt) merke. Har ikke peiling på om de har noe oppstrammende, men brukte det i en periode jeg hadde uren (p.g.a. allergi, trodde de) og tørr hud. Huden ble fuktet, og urenhetene roet seg betraktelig.

Det var selvfølgelig en ansiktskrem, men viser at de har GODE produkter. Du får det hos noen hudpleiere.

Der ja, endelig et SVAR, takk:)

"vin" hadde vel heller ikke trengt å kommentere mitt innlegg, for det var jo ikke stort annet hun gjorde...

Skrevet

Jeg har ENORM tørr hud. Jeg bruker Eucerin dusj olje og bodylotion, kjøpt på apoteket.

Gjest myk og deilig hud
Skrevet

Jeg har ENORM tørr hud. Jeg bruker Eucerin dusj olje og bodylotion, kjøpt på apoteket.

Ok, takk for tips:)

Lukter det noe særlig av den?

Skrevet

Hei

Jeg har ei venninne som har tørr hud, hun bruker kun Spenol, både til kropp og ansikt. Det er billig og bra sier hun :o).

Gjest myk og deilig hud
Skrevet

Hei

Jeg har ei venninne som har tørr hud, hun bruker kun Spenol, både til kropp og ansikt. Det er billig og bra sier hun :o).

Jeg har vært borti den, men likte ikke lukten..

Skrevet

Lukter det noe særlig av den?

Neida, og den lille duften som kommer er bare god :o)

Gjest myk og deilig hud
Skrevet

Neida, og den lille duften som kommer er bare god :o)

Ok, da kan jeg jo prøve den:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...