Gå til innhold

Innebygd akvarium

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver og bygger hus nå og jeg har kjempelyst på akvarium. Har hatt akvarium tidligere (lite), men pga plassmangel har vi ikke hatt her vi bor nå.

Jeg har lyst på et slikt som er inne i veggen, dvs ikke står på gulvet.

Noen som har dette, erfaringer?

Vet noen om noen sider på nettet for det står om dette, og evnt hvor jeg kan få kjøpt/bygd ett?

Gjest saltvannsakvarie
Skrevet

Du kan søke på "akvarier" og "zoologiske forretninger" på www.gulesider.no , så finner du de som driver med dette der du bor.

Saltvannsakvarie er vanvittig mye penere enn ferskvannsakvarie, men det er dyrt..

Jeg ville hatt saltvann, uansett.

Skrevet

Heldiggris...

:)

Skulle gjerne hatt et innebygd akvarium...

Har to vanlige, men jeg så en gang et bilde av et baderom, - med innebygd akvarium i fliseveggen...halleluja det så fristende ut!

Håper du finner noe fint!

Mvh

Skrevet

Heldiggris...

Skulle gjerne hatt et innebygd akvarium...

Har to vanlige, men jeg så en gang et bilde av et baderom, - med innebygd akvarium i fliseveggen...halleluja det så fristende ut!

Håper du finner noe fint!

Mvh

åh...Det hørtes bra ut!!! Har litt problem med hvor jeg skal plassere det i stua, kanskje jeg skal ta det på badet istedet.

Skrevet

åh...Det hørtes bra ut!!! Har litt problem med hvor jeg skal plassere det i stua, kanskje jeg skal ta det på badet istedet.

Tror det var i et sånt Bo'Inform blad, eller Husbyggeren eller noe.

Sånt som kommer i posten, adressert.

Det så helt rålekkert ut...

Ser for meg discus, scalare, masse skinnende kardinaleneon osv osv...

Skrevet

Jeg synes også akvarium er skikkelig fett. Det er utrolig hvilken kontakt man oppnår med disse fiskene, og noen av dem er jo så lettrente. Når jeg kommer hjem, er det første jeg gjør å gå i retning akvariet og plystre; da kommer de små guppiene og slørhalende rett bort til glasset med en gang og vil ha kos.

:-) (for de som ikke skjønte at det var en spøk)

".........................."

Skrevet

Jeg synes også akvarium er skikkelig fett. Det er utrolig hvilken kontakt man oppnår med disse fiskene, og noen av dem er jo så lettrente. Når jeg kommer hjem, er det første jeg gjør å gå i retning akvariet og plystre; da kommer de små guppiene og slørhalende rett bort til glasset med en gang og vil ha kos.

:-)

Skrevet

Så du er akvarie-frelst du også? ;o)

Skrevet

Så du er akvarie-frelst du også? ;o)

Ikke akkurat :-)

"........................."

Skrevet

Ikke akkurat :-)

"........................."

Nei, men du kan fort bli det. Så pass deg, går du til anskaffelse av et lite, så ender det som oftest opp med større og større ;-)

Skrevet

Nei, men du kan fort bli det. Så pass deg, går du til anskaffelse av et lite, så ender det som oftest opp med større og større ;-)

Det kan jeg skrive under på! :)

Skrevet

Bare pass deg. Hvis du får deg noen akvariefisk ,så kan du bli hekta.

Det du sier er ikke tull. Når jeg går bort t il akvarieglasset, kommer scalarene bort og vil hilse på :)

Noen av fiskene spiser frahånda mi...

dessuten er det ikke noe problem å reise bort en uke, de greier seg selv. Og er likevel happy når jeg er tilbake ;)

(og hvis de tilfeldigvis dør mens jeg er borte, er det alltidn noen som forbarmer seg over stakkaren, og spiser den opp. naturens gang osv)

Skrevet

Mulig. Men iom. at jeg ikke går til anskaffelse av hverken et lite eller et stort et, så er jeg nok rimelig trygg :-)

"......................."

Skrevet

Bare pass deg. Hvis du får deg noen akvariefisk ,så kan du bli hekta.

Det du sier er ikke tull. Når jeg går bort t il akvarieglasset, kommer scalarene bort og vil hilse på :)

Noen av fiskene spiser frahånda mi...

dessuten er det ikke noe problem å reise bort en uke, de greier seg selv. Og er likevel happy når jeg er tilbake ;)

(og hvis de tilfeldigvis dør mens jeg er borte, er det alltidn noen som forbarmer seg over stakkaren, og spiser den opp. naturens gang osv)

Drit kjedelig, spør du meg :-)

"..........................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...