Maiklive Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Noen som kan gi meg en link på bra fonter jeg kan laste ned.jada jada jeg kan søke i google ,men det kommer jo opp masse useriøse tull, så da søker jeg råd her noen som har liggende en link. En font jeg kunne tenke meg er: OldEnglishTekstMT 0 Siter
citoyen Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Har du i det hele tatt *prøvd* å søke på google? Med søkeordene "fonts download" fikk jeg mange seriøse treff på første forsøk. Husk at mange av de mest populære fontene er ikke gratisfonter, derfor vil du få problemer med å finne dem til fri nedlasting på web. 0 Siter
Maiklive Skrevet 1. september 2004 Forfatter Skrevet 1. september 2004 Har du i det hele tatt *prøvd* å søke på google? Med søkeordene "fonts download" fikk jeg mange seriøse treff på første forsøk. Husk at mange av de mest populære fontene er ikke gratisfonter, derfor vil du få problemer med å finne dem til fri nedlasting på web. Jeg har prøvd. Jeg regner med det er noen her inne som har link til noen fonter som er bra. Hva koster det det da? 0 Siter
citoyen Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Jeg har prøvd. Jeg regner med det er noen her inne som har link til noen fonter som er bra. Hva koster det det da? Prisen varierer fra font til font. Du får ofte kjøpt pakker med flere fonter i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.