Gå til innhold

FU: Hvem er det du tåler trynet på minst på tv?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla
Skrevet

Jeg orker ikke verten for seerkonkuransen på Jepordy på TVNorge! Hun er FÆL! Selve jenta er kjempesøt å se på, men når hun åpner kjeften får jeg fnatt.

Hun ser tvers igjennom falsk ut (jada, vet det er jobben hennes å være "sukkersøt").. Hun står der og babler masse tull.. "Kanskje du ha en slik.." "Slike lekte jeg med da jeg var liten". Slik ditt og datt! S¨står hun med armene opp over magen hele tiden.. veldig naturlig.

Så sier hun "Du har akkurat like stor sjanse til å vinne". Like som sjanse som hvem da for faen??? Høres så dumt ut! MÅ bare slå av tvn når det er seerkonkurranse jeg. Hun er sikker ok ellers, men får gåsehud av henne på tv.

Mye man kan irritere seg over ja! ; ) Nå har ikke jeg så mange kananler da.. (2), så ser på det som er hvis jeg først sitter i tv-stua. Men IKKE henne. URK! ; )

Hvem tåler ikke du å se/høre på på tv?

Ser dessuten ut som om noen har sydd fast endene på leppene hennes i kinna. Smiler konstant falskt smiler. Øynene smiler ikke. Hvorfor ikke bare være mer naturlig? Da hadde hun vært etanes.

God kveld! ; )

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

6

• ShitDiddelyDo

6

• morsan

4

• Jeg er en annen

3

Skrevet

Jeg kommer ikke på noen jeg ikke tåler trynet på! Og jeg som pleier å finne irriterende mennesker overalt.

*bekymret*

Skrevet

Jeg takler ikke de VG-reklamene i badstua med han usannsynlige teite, pinglete fyren. Får flashback til sånne knøl som dukket opp på bygdefester hjemme i nordnorge med sosiale antenner i retning Kina..*frysninger*

Forøvrig må det nevnes i motsatt ende av skalaen at han nye, barske fyren i TV2-sporten med kule brede slips er til å spise opp. *sikle*

Skrevet

Jeg klarer ikke Bush. Får helt fnatt når jeg ser fyren. En mektig mann med iq på nivå med en middels intelligent realitydeltaker (på godt norsk betyr det at han er dum).

En skummel kombinasjon.

Skrevet

Jeg kommer ikke på noen jeg ikke tåler trynet på! Og jeg som pleier å finne irriterende mennesker overalt.

*bekymret*

Skjerpings. Du ser for lite på tv. *høh* :-)

Skrevet

Jeg takler ikke de VG-reklamene i badstua med han usannsynlige teite, pinglete fyren. Får flashback til sånne knøl som dukket opp på bygdefester hjemme i nordnorge med sosiale antenner i retning Kina..*frysninger*

Forøvrig må det nevnes i motsatt ende av skalaen at han nye, barske fyren i TV2-sporten med kule brede slips er til å spise opp. *sikle*

Ka du tru?

Hehe, de reklamefilmene er jo så geniale at jeg håper de engang blir gitt ut på dvd! :)

Jeg er en annen
Skrevet

Anne Grosvold og Michael Moore topper hatslisten min for øyeblikket.

Skrevet

Ka du tru?

Hehe, de reklamefilmene er jo så geniale at jeg håper de engang blir gitt ut på dvd! :)

Ja, nu må du nu bærre læs!

Skrevet

Ka du tru?

Avsindig irriterende. Mute'er hver gang den kommer. Og den kommer _ofte_. Nesten like ofte som den teite sangen fra østeuropa spilles på Radio1:/

Skrevet

Avsindig irriterende. Mute'er hver gang den kommer. Og den kommer _ofte_. Nesten like ofte som den teite sangen fra østeuropa spilles på Radio1:/

Du føler deg truffet siden flertallet i nordnorge er som denne fyren. :)

Jeg skal på kino om et par dager, og håper de viser noen nye VG-reklamer der. De pleier å gjøre det! :)

Skrevet

Skjerpings. Du ser for lite på tv. *høh* :-)

Vel..dette er ikke et tryne, men en stemme. Det er ei forholdsvis ny reporter på aboslutt underholdning TV2 (iallefall for meg) Hun har en helt sinnsykt ekkel stemme!! Høres ut som halvtmann og har som hun har rusk i halsen.

Det svir i ørene når hun er på lufta..

Skrevet

Ja, helt enig. Han er helt fæl. *grøss*

Gjest fjols til fjells
Skrevet

Toppen Bech har en ubestridt lederplass på min hat-liste. Nr. 2 er er Dorthe Skappel.

Skrevet

Du føler deg truffet siden flertallet i nordnorge er som denne fyren. :)

Jeg skal på kino om et par dager, og håper de viser noen nye VG-reklamer der. De pleier å gjøre det! :)

Ja, nå kommer alle østlendinger til å bytte ut "ka farsken" med "ka du trur" hver gang jeg åpner kjeften. Storartet!*stivt smil*

Skrevet

Ja, nå kommer alle østlendinger til å bytte ut "ka farsken" med "ka du trur" hver gang jeg åpner kjeften. Storartet!*stivt smil*

Hehe, det er faktisk ikke kødd engang. Halve Odalen flyr i hvert fall rundt og sier "ka du tru" nå.:)

Skrevet

Ja, helt enig. Han er helt fæl. *grøss*

Det verste er at han er så ekkel at jeg får ståpels. Skjønner ikke at folk vil spille inn noe sånt som er så lite flatterende:)

Skrevet

Hehe, det er faktisk ikke kødd engang. Halve Odalen flyr i hvert fall rundt og sier "ka du tru" nå.:)

Ja, tror du ikke jeg har merket det? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...