Gå til innhold

FU: Hvem er det du tåler trynet på minst på tv?

Anbefalte innlegg

Gjest han er skjønn
Skrevet

Det verste er at han er så ekkel at jeg får ståpels. Skjønner ikke at folk vil spille inn noe sånt som er så lite flatterende:)

Åhh, han er jo så søt når han drar ut det håret fra brystkassen og knipser det bort fra fingrene etterpå.

Jummi jummi.

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

6

• ShitDiddelyDo

6

• morsan

4

• Jeg er en annen

3

Skrevet

Åhh, han er jo så søt når han drar ut det håret fra brystkassen og knipser det bort fra fingrene etterpå.

Jummi jummi.

Blææærk...skikkelig turn-off...

Skrevet

Øystein Hedstrøm...

Han er nå heldigvis ikke så altfor ofte å se på skjermen, da :-)

".........................."

Skrevet

Hehe, det er faktisk ikke kødd engang. Halve Odalen flyr i hvert fall rundt og sier "ka du tru" nå.:)

Men er det noen som har fått med seg at han sier (og det heter) "ka du truR" ? Tenkte ikke det, nei. Akkurat like irriterende som da folk gikk rundt her i Oslo og sa "bærre lEkkert". Faen, er du så språkdøv at du faen ikke evner å si lyden Æ? Argh!

:-)

"............................"

Skrevet

Han er nå heldigvis ikke så altfor ofte å se på skjermen, da :-)

".........................."

...og godt er det! ;o)

Skrevet

Jeg klarer ikke Bush. Får helt fnatt når jeg ser fyren. En mektig mann med iq på nivå med en middels intelligent realitydeltaker (på godt norsk betyr det at han er dum).

En skummel kombinasjon.

Helt enig. Får helt vondt inni meg når jeg ser ham. Oppå det hele er han visst en religiøs fanatiker

Skrevet

Ja, tror du ikke jeg har merket det? :)

Jeg lover å si "ka du tru" til deg hvis jeg mot all formodning skulle se et tigerlignende kvinnfolk med nordlandsdialekt ute på byen en dag! :)

Skrevet

Men er det noen som har fått med seg at han sier (og det heter) "ka du truR" ? Tenkte ikke det, nei. Akkurat like irriterende som da folk gikk rundt her i Oslo og sa "bærre lEkkert". Faen, er du så språkdøv at du faen ikke evner å si lyden Æ? Argh!

Jeg har ikke fått meg meg R'en. Må innrømme det.

Men jeg fikk derimot med meg Æ'en i Bærre Lækkert! :)

Skrevet

Christopher Skau. Fytti grisen for en ekkel fyr.

Også får jeg brekningsfornemmelser hver gang Høybråten eller Bondevik viser seg på skjermen og åpner kjeften. Valgjerd likeså.

Skrevet

Jeg er enig meg deg, den dama orker jeg ikke å høre på, men det sendte da også sesongens siste program forleden kveld. Dama er nok ok, men hun har fått en fæl oppgave. Tenk å stille spørsmål som ofte 5-åringer kan svare på (hva heter kronprinsessen i Norge), og attpåtil gi masse stikkord, i tilfelle noen ikke visste svaret. De hadde noe lignende på TV2 i sommer. Hva damene ikke sier, er at når vi ringer inn får vi spørsmål i mange dyre minutt og dermed skaffer vi TV-kanalen masse penger.

Skrevet

Ja, nu må du nu bærre læs!

hehe akkurat den er min favoritt. Skjelden jeg ler av reklamefilmer men akkurat den er bra...

Skrevet

Jeg er enig meg deg, den dama orker jeg ikke å høre på, men det sendte da også sesongens siste program forleden kveld. Dama er nok ok, men hun har fått en fæl oppgave. Tenk å stille spørsmål som ofte 5-åringer kan svare på (hva heter kronprinsessen i Norge), og attpåtil gi masse stikkord, i tilfelle noen ikke visste svaret. De hadde noe lignende på TV2 i sommer. Hva damene ikke sier, er at når vi ringer inn får vi spørsmål i mange dyre minutt og dermed skaffer vi TV-kanalen masse penger.

Mener du Jannecke? Sveisen dame, det:-)

Gjest soundtrack
Skrevet

Jeg tror du mener ei som heter Johanna, i et teit spørreprogram på dagtid, og programmet heter ikke Jeopardy, men noe annet.

Hun er fæl ja, så inn i helvete kunstig smil.

Skrevet

Ei lyshåra dame fra Vestlandet, som er på Morgen-TV i TV2. Huff.

Skrevet

Både r'en og æ'en er inne her! ;-))

>Keffer har du ikkje bart?

Skrevet

Tiltredes! Hele konseptet er helt idiotisk!

Skrevet

Ei lyshåra dame fra Vestlandet, som er på Morgen-TV i TV2. Huff.

ikke enig! Hun er jo bare søt! *S*

Den desidert VERSTE på TV2s morgen-tv er Solveig Barstad. Uff & grøss!

Grunn god nok til ikke å se på tv2 hjelper deg....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...