Gå til innhold

FU: Hvem er det du tåler trynet på minst på tv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke enig! Hun er jo bare søt! *S*

Den desidert VERSTE på TV2s morgen-tv er Solveig Barstad. Uff & grøss!

Grunn god nok til ikke å se på tv2 hjelper deg....

Jeg synes hun er veldig dyktig.

Men jeg liker ikke han hvithårede bisittende ekspertkommentatoren i fotball. Ivar?

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

6

• ShitDiddelyDo

6

• morsan

4

• Jeg er en annen

3

Skrevet

Jeg synes hun er veldig dyktig.

Men jeg liker ikke han hvithårede bisittende ekspertkommentatoren i fotball. Ivar?

Jeg vet ikke hva som er hovedgrunnen til at jeg svitsjer videre - fotball eller Ivar Hoff! ;-)

Skrevet

Jeg orker aldri å ergre meg over menn eller damer på tv selv om jeg har preferanser innenfor de rareste sjangre.

Men jeg blir irritert over jevn og lett ekskaltert babbel fra kassa hvis jeg ikke ser på selv. Fotballkommentering er et veeeeeldig godt eksempel.

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er hovedgrunnen til at jeg svitsjer videre - fotball eller Ivar Hoff! ;-)

Nei, si det. Han har en irriterende selvgodhet over seg. Men jeg liker Drillo, da. Og Davy, selvom han kan være platt iblant.

Gjest Pricilla
Skrevet

Jeg tror du mener ei som heter Johanna, i et teit spørreprogram på dagtid, og programmet heter ikke Jeopardy, men noe annet.

Hun er fæl ja, så inn i helvete kunstig smil.

Nei det mener jeg ikke. Mener hun som styrer seerkonkuransen i Jepordy. Som begynner kl. 19.30 på TV Norge - er ikke helt fjern da... : )

Skrevet

Jeg har store problemer med Jannicke Jarlum, altså hun J-Diva-dama. Hun virker teit som et brød, og jeg klarer bare ikke å se på henne. Men heldigvis er hun sjelden på tv :-)

Skrevet

Mener du Jannecke? Sveisen dame, det:-)

Husker ikke navnet hennes. Dama er muligens ok, hadde ikke en eller annen tulling gitt henne så håpløse oppgaver...

Skrevet

Ei lyshåra dame fra Vestlandet, som er på Morgen-TV i TV2. Huff.

Ja, hun er fæl! *grøsser*

Skrevet

Ka du tru?

Hehe, de reklamefilmene er jo så geniale at jeg håper de engang blir gitt ut på dvd! :)

Enig! Han er sinnsykt kul.

Skrevet

Skjerpings. Du ser for lite på tv. *høh* :-)

Hm. Kanskje det er der det ligger? Da er jeg kanskje samme gamle, gretne meg likevel? *litt letta* :-)

Gjest ogsåen mann
Skrevet

Anne Grosvold og Michael Moore topper hatslisten min for øyeblikket.

Anne Grosvold er etter min mening blant de aller beste programlederne i TV for tiden. Sjarmerende og dyktig.

Jeg er en annen
Skrevet

Anne Grosvold er etter min mening blant de aller beste programlederne i TV for tiden. Sjarmerende og dyktig.

Det tror jeg svært mange er enig med deg i. Jeg syns hun er uuhtoldelig. Når jeg ser henne presse frem den folkelige forurettetheten i ansiktet sitt når hun gjør "kritiske" intervjuer blir jeg frastøtt inn til beinet. Men det er nå bare meg.

Gjest ogsåen mann
Skrevet

Det tror jeg svært mange er enig med deg i. Jeg syns hun er uuhtoldelig. Når jeg ser henne presse frem den folkelige forurettetheten i ansiktet sitt når hun gjør "kritiske" intervjuer blir jeg frastøtt inn til beinet. Men det er nå bare meg.

Da blir vi ikke enige, og har vel totalt forskjellig oppfatning om hva som er fyller begrepet DYKTIG.

Jeg er en annen
Skrevet

Da blir vi ikke enige, og har vel totalt forskjellig oppfatning om hva som er fyller begrepet DYKTIG.

Tja. Det er da fullt mulig å ikke tåle trynet på noen og samtidig oppfatte dem som dyktige.

skorpionfisken
Skrevet

TORE STRØMØY

Ble kvalm av Tore på Sporet.

Skrevet

Tåle trynet på er jo et litt for sterkt uttrykk.... Men jeg er veldig glad for at Thor Eggen er borte fra TV2, eller TV3 eller hva det er. Kanskje jeg kan begynne å se på alpint igjen. Den mannen var rett og slett irriterende å høre på. Det får være grenser for tomme floskler. Han var jo en parodi av en tv-kommentator.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...