Gå til innhold

Nei. nå har jeg gjort det igjen...

Anbefalte innlegg

Gjest Iznowgood_the_real
Skrevet

At det går an å væra så surrete. altså! I morgen skal jeg i et kontraktsmøte og må ha gyldig legitimasjon. Men tror du jeg finner passet mitt da? Det er det eneste gyldige dokumentet hvor jeg har mitt nåværende etternavn.

Hjælp??

Skrevet

Kan du ikke ta med minibankkort + bekreftelse på at du har byttet navn?

Gjest Iznowgood_the_real
Skrevet

Kan du ikke ta med minibankkort + bekreftelse på at du har byttet navn?

Passet er funnet :-)

Fikk beskjed om at bankkort ikke var gyldig legitimasjon (?)

Takk for tipset :-)

Gjest Iznowgood_the_real
Skrevet

Førerkort og navneendringsmelding fra Folkeregisteret?

Passet er funnet. Har ikke lengre navneendringslappen fra folkeregisteret. Må se å få meg nytt førerkort.

God kveld.

Skrevet

Passet er funnet. Har ikke lengre navneendringslappen fra folkeregisteret. Må se å få meg nytt førerkort.

God kveld.

Takk det samme :-) Hvordan går det med likbilen?

Gjest Iznowgood_the_real
Skrevet

Takk det samme :-) Hvordan går det med likbilen?

Den lot jeg stå der den sto da jeg fikk de siste bildene i mail. Litt surt at jeg hadde rukket å kjøpe delebil til den, men aldri så galt at det ikke er godt for noe. I sommer trengte jeg penger for å kjøpe hest. Hadde flyttet på gård og da hadde jeg anledning til å ha hest. Solgte delebilen og kjøpte verdens vakreste fullblodshest. Imidlertid ombestemte bonden seg i forhold til at jeg skulle få bruke den tomme stallen, så jeg måtte selge hesten sist mandag, med tap på en god del tusen....

Skrevet

Den lot jeg stå der den sto da jeg fikk de siste bildene i mail. Litt surt at jeg hadde rukket å kjøpe delebil til den, men aldri så galt at det ikke er godt for noe. I sommer trengte jeg penger for å kjøpe hest. Hadde flyttet på gård og da hadde jeg anledning til å ha hest. Solgte delebilen og kjøpte verdens vakreste fullblodshest. Imidlertid ombestemte bonden seg i forhold til at jeg skulle få bruke den tomme stallen, så jeg måtte selge hesten sist mandag, med tap på en god del tusen....

Det skal neimen ikke være enkelt nei. Hvilken doning endte du opp med da? Jeg ble omsider kvitt bensinsluket og har kjøpt Opel Omega A og er storfornøyd. Mye bil for lite penger

Gjest Iznowgood_the_real
Skrevet

Det skal neimen ikke være enkelt nei. Hvilken doning endte du opp med da? Jeg ble omsider kvitt bensinsluket og har kjøpt Opel Omega A og er storfornøyd. Mye bil for lite penger

Jeg endte opp med en mercedes stasjonsvogn fra 1985. Helt kurant og sikker bil. Det eneste aberet er at releet til el-bensinpumpa gikk, og nytt koster 1970,-.... Fant et nytt på et huggeri i dag og sparte 1670,- :-)

Skrevet

Jeg endte opp med en mercedes stasjonsvogn fra 1985. Helt kurant og sikker bil. Det eneste aberet er at releet til el-bensinpumpa gikk, og nytt koster 1970,-.... Fant et nytt på et huggeri i dag og sparte 1670,- :-)

Da kan du spandere på deg nytt førerkort ;-)

Gjest Iznowgood_the_real
Skrevet

Da kan du spandere på deg nytt førerkort ;-)

Ja, men det får bli til høsten. Kjører stort sett sykkel på sommeren, og hvem vil vel ha bilde av seg selv på førerkortet de neste ti årene med håret fullstendig flatklemt ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...