Gjest Tigli Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Hvilken sang(er) syns du er den fineste eller som bringer fram gode minnene? Personlig synes jeg Gary Moore; Still got the blues er utrolig fin.. Og Engler i sneen! (Selv om jeg kan spare meg for Lynni Treekrem) 0 Siter
Gjest GreenIguana Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Cat People med David Bowie..:-) Og alle sanger av Dr Hook. "sukk"................... Minner kommer sigende bare ved tanken. 0 Siter
Reg@l Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Sanger som tryller frem gode minner er bl.a "The boxer" med Simon & Garfunkel, "Sommartider" med Gyllene tider og "This is my life" med Kim Larsen 0 Siter
amber sun Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Minner og take-me-back-sanger. "Purple rain" med Prince. "Sing me a song" med Return. (ja, jeg blir sentimental av Return, so shoot me.) "Islands" fra Mike Oldfield-plata 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.