Gå til innhold

Hjelp meg fort!

Anbefalte innlegg

sandra1365380284
Skrevet

Kjenner jeg bynner å få urinveisinfeksjon....noen gode kjærringråd som hjelper til i morgen? Skal reise bort kl 7 i morgen tidlig, og vil ikke være plaget hele dagen...Takknemlig for hjelp:)

Gjest GreenIguana
Skrevet

Drikke masse surt, appelsinjuice ell lign. Eneste jeg kom på i farten.

Lykke til..:-)

Klem

Skrevet

Appelsinjuice, masse vann...?

Eller en tur til legevakta og få medisin.

Gjest Iznowgood_the_real
Skrevet

Drikk juice, kanskje det kan være til litt hjelp?

sandra1365380284
Skrevet

Drikk juice, kanskje det kan være til litt hjelp?

har c-vitamin tyggetabletter, kan jeg ta noen slike?

Gjest Iznowgood_the_real
Skrevet

Jeg vet ikke om de gjør samme nytten.. Har aldri hatt slik infeksjon selv. Bank i bordet. Men det viktigste er kanskje å få drukket mye. (ikke mye hjelp i meg)

Gjest GreenIguana
Skrevet

Har du ingen juice?

Det virker bedre med juice, eller vann med sitron i, kanskje?

Skrevet

Ta mange. Hvis det er 1000 mg spis 4 nå og 4 i morgen tidlig.

Skrevet

Tranebær skal visstnok hjelpe, men det har du nok ikke i huset...

Skrevet

Ja, det hjelper det også. Men du kommer antakelig ikke til å klare å stoppe infeksjonen for det. Min erfaring i alle fall.

Ved begynnende sånn murring har jeg sittet på varmeflaske, og det har hjulpet to-tre ganger. Det er faktisk ikke tull. Ta den med deg i sengen også, så du får varmet opp lenge.

Gjest Ble kvitt uvi
Skrevet

Sist fredag slet jeg med samme problem. Jeg ble kvitt det ved å drikke mye vann(drikke litt hele tiden). Gjerne ha litt sitron eller noe annet surt i! Appelsinjuice er også veldig bra! Og sånn ekkel te, hva heter det igjen? Sånn gul æsj...

Uansett, drikk mye og gjerne litt til. Spis og drikk surt! Da kan det gå over uten at du trenger antibiotika!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...