Gå til innhold

Ang. snorking og reporteren som besøkte dol...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en direkte forespørsel i likhet med noen andre her, om jeg ville være med på denne dokumentaren som skulle lages om snorking.

Mailet for å høre om dette var seriøst, og hva det eventuellt gikk ut på.

Joda, dette var seriøst og jeg fikk en beskrivelse av hva det skulle innebære osv. De skulle da komme hjem til oss å filme, ja jeg behøver ikke gå mer i detalj.

Vi kunne hatt mye å bidra med her, men sambo er ikke så begeistret, og jeg er veldig i tvil selv. Det blir FOR privat på en måte. Min mor syntes det hørtes interessant ut, og hadde ikke noe imot det.

Er det noen av dere andre som ble spurt som har sagt ja - skriv gjerne under med anonym, hvis du føler for det :-)

Og til dere andre - hva ville dere ha gjort. Hadde dere hoppet ut i dette?

Takker for innspill.

Skrevet

Hvis det innebærer filming hjemme osv, hadde jeg sagt nei. Snorking og soving osv er litt for privat, syns jeg. Ville ikke vært med om jeg var blitt spurt, og jeg er 100%sikker på at mannen i huset hadde sagt blankt nei dersom han ble spurt, også.

Jeg ble ikke forespurt, men svarer på hva jeg ville gjort om jeg _hadde_ fått forespørselen.

Skrevet

Jeg sendte en mail jeg også, men har ikke fått noe svar enda. Jeg tror jeg heller til at vi ikke kommer til å gjennomføre noe filming, om det skulle bli aktuelt.

Skulle de snike rundt i leiligheten mens vi sov, da liksom? .....

Skrevet

Jeg sendte en mail jeg også, men har ikke fått noe svar enda. Jeg tror jeg heller til at vi ikke kommer til å gjennomføre noe filming, om det skulle bli aktuelt.

Skulle de snike rundt i leiligheten mens vi sov, da liksom? .....

Jeg svarte på forespørsel 30.08.04, og fikk svar 31.08.04.

Første opptak skulle taes 1 september, og deretter i uke 41 - dvs. 4-8 oktober (sa de).

"programmet er planlagt sendt først over nyttår, i programflaten NRK Faktor - mandager på NRK1"

Vi kunne selv bestemme hva som skulle vises - altså redigering før sending.

Jeg er ikke særlig begeistret for filming i privatsengen,(dette ble ikke nevnt, da jeg ikke spurte om det), men å sitte i stuen å prate hadde forsåvidt vært greit.

Det virket som reporter var interessert i å høre om alt rundt operasjoner og kjærlighetslivet - innvirkning på det osv.

Vi har pratet om det, og sambo er ikke helt begeistret, men er ikke fullstendig negativ heller. Det er denne tvilen - ja for oss begge.

Er det verdt å legge ut om sitt privatliv på åpen skjerm?

Får ingen betaling heller, og det syntes jeg er dårlig.

Hva skal man så legge ut sitt privatliv for - hjelpe andre?

Skal reporter få en knakende god dokumentar, og tjene penger på det, mens vi sitter igjen med privaten brettet ut, og ingenting annet?

Skrevet

Hvis det innebærer filming hjemme osv, hadde jeg sagt nei. Snorking og soving osv er litt for privat, syns jeg. Ville ikke vært med om jeg var blitt spurt, og jeg er 100%sikker på at mannen i huset hadde sagt blankt nei dersom han ble spurt, også.

Jeg ble ikke forespurt, men svarer på hva jeg ville gjort om jeg _hadde_ fått forespørselen.

Tenker, for det var/er en plage. Dog lang mindre nå. Det er vel det som er noe av grunnen til at vi er av interesse.

Skrevet

Jeg svarte på forespørsel 30.08.04, og fikk svar 31.08.04.

Første opptak skulle taes 1 september, og deretter i uke 41 - dvs. 4-8 oktober (sa de).

"programmet er planlagt sendt først over nyttår, i programflaten NRK Faktor - mandager på NRK1"

Vi kunne selv bestemme hva som skulle vises - altså redigering før sending.

Jeg er ikke særlig begeistret for filming i privatsengen,(dette ble ikke nevnt, da jeg ikke spurte om det), men å sitte i stuen å prate hadde forsåvidt vært greit.

Det virket som reporter var interessert i å høre om alt rundt operasjoner og kjærlighetslivet - innvirkning på det osv.

Vi har pratet om det, og sambo er ikke helt begeistret, men er ikke fullstendig negativ heller. Det er denne tvilen - ja for oss begge.

Er det verdt å legge ut om sitt privatliv på åpen skjerm?

Får ingen betaling heller, og det syntes jeg er dårlig.

Hva skal man så legge ut sitt privatliv for - hjelpe andre?

Skal reporter få en knakende god dokumentar, og tjene penger på det, mens vi sitter igjen med privaten brettet ut, og ingenting annet?

Har fortsatt ikke fått noe svar, så da dropper vi det nok uansett.

Ble litt nysgjerrig, men hva godt skal komme ut av å fortelle hele Norge at mannen snorker?

Skrevet

Har fortsatt ikke fått noe svar, så da dropper vi det nok uansett.

Ble litt nysgjerrig, men hva godt skal komme ut av å fortelle hele Norge at mannen snorker?

Ja, jeg har akkurat nuh! takket nei :-) Gidder ikke vi heller. Det blir tross alt en del jobb og forberedelser - uten noen som helst betaling.

Syntes ikke det er verdt det.

Skrevet

Ja, jeg har akkurat nuh! takket nei :-) Gidder ikke vi heller. Det blir tross alt en del jobb og forberedelser - uten noen som helst betaling.

Syntes ikke det er verdt det.

Fortsatt ikke fått svar på mailen jeg sendte, jeg. Og da gidder jeg i hvertfall ikke.

Skrevet

Fortsatt ikke fått svar på mailen jeg sendte, jeg. Og da gidder jeg i hvertfall ikke.

Jøss, det var da rart. Jeg fikk svar på min avslagsmail også jeg - med "at det var selvsagt i orden, - og lykke til videre" sto det.

Skjønner godt at du ikke gidder, når du ikke får svar engang.

Jeg er forresten glad vi sa nei - ikke noe moro å stå frem på TV med slikt.

Det kan virke litt spennende, (eller hva man skal kalle det) med en gang, men når man får tenkt seg nøye om - så nei takk.

Skrevet

Jøss, det var da rart. Jeg fikk svar på min avslagsmail også jeg - med "at det var selvsagt i orden, - og lykke til videre" sto det.

Skjønner godt at du ikke gidder, når du ikke får svar engang.

Jeg er forresten glad vi sa nei - ikke noe moro å stå frem på TV med slikt.

Det kan virke litt spennende, (eller hva man skal kalle det) med en gang, men når man får tenkt seg nøye om - så nei takk.

Ja, det er rart at hun ikke svarer. Men pytt, vi vil jo ikke være med uansett da. Kanskje vi heller skulle danne en snorkeofferklubb her inne?

c",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...