Gjest osiris Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 I den vaskepulver reklamen med Grethe Kausland så kommer det inn en skallet fyr som hun tror er vokalisten i Dance With A Stranger. Hvem er den skallete fyren i reklamen egentlig? 0 Siter
morsan Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 han er italiener og kanskje verdens mest kjente fotballdommer. Husker ikke hva han heter i fartern - Pierluigi tror jeg fornavnet er. 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Fotballdommer fra Italia! Kjempekjent, den eneste dommeren jeg vet om! 0 Siter
Gjest osiris Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 http://go.to/collina Takk til morsan og pås. Det forklarer jo hvorfor kollegaene mine bare lo når jeg spurte dem. De tror alle liker fotball 0 Siter
morsan Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Takk til morsan og pås. Det forklarer jo hvorfor kollegaene mine bare lo når jeg spurte dem. De tror alle liker fotball *he he* skjønner problemet! :-) Nå er min fotballinteresse meget begrenset, er null intr i serien, cup'en, champions league og hva det nå heter alt sammen, men akkurat VM og EM synes jeg er veldig gøy, og da kan man ikke unngå å legge merke til Collina! :-) 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Takk til morsan og pås. Det forklarer jo hvorfor kollegaene mine bare lo når jeg spurte dem. De tror alle liker fotball De har nesten rett... Nesten alle liker fotball (gjør de virkelig ikke??) 0 Siter
morsan Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 De har nesten rett... Nesten alle liker fotball (gjør de virkelig ikke??) Jo - dessverre! *LOL* 0 Siter
Gjest osiris Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 *he he* skjønner problemet! :-) Nå er min fotballinteresse meget begrenset, er null intr i serien, cup'en, champions league og hva det nå heter alt sammen, men akkurat VM og EM synes jeg er veldig gøy, og da kan man ikke unngå å legge merke til Collina! :-) Jeg hadde ikke peiling i det hele tatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.