Gå til innhold

Jeg er så trøtt HELE tiden - hva kan jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våkner om morgenen og klarer nesten ikke stå opp. Jeg må virkelig presse megselv ekstremt for i det hele tatt å orke å dra på jobb\skole.

Jeg er trøtt og slapp absolutt hele tiden. Det hjelper ikke med vann, kaffe, ginseng, omega 3, godt kosthold. Ingenting hjelper!

Jeg er ikke gravid, hvis noen lurer på det.

Finnes det noe man kan "ta" for å være kvikk og uthvilt og orke en stressa hverdag?

Skrevet

har du prøvd alt det du nevnte over, er det bare å begynne å trene igjen!

Skrevet

har du prøvd alt det du nevnte over, er det bare å begynne å trene igjen!

Jeg går "kappgang" veldig kjappe gå-turer hver dag på minst 1 time og gjør andre øvelser også. Jeg er helt utmattet likevel jeg og klarer nesten ikke konsentrere meg om ting jeg burde gjøre.

skorpionfisken
Skrevet

Jeg går "kappgang" veldig kjappe gå-turer hver dag på minst 1 time og gjør andre øvelser også. Jeg er helt utmattet likevel jeg og klarer nesten ikke konsentrere meg om ting jeg burde gjøre.

Spiser du normalt og får i deg nok kalorier da?

Skrevet

Sover du lenge nok? Spiser du nok og rett? Har du vært hos lege for å sjekke stoffskiftet og om du har ev. mangler?

Skrevet

Jeg har lest og hørt veldig mye positivt om rosenrot - eller "Nordens ginseng", som den også kalles. Har ikke prøvd den selv, men kommer til å gjøre det ved behov.

Ellers: Har du en nogenlunde regelmessig døgnrytme? Er du fysisk aktiv? Får du i deg fornuftig mat? Drikker du nok vann?

Skrevet

Jeg har lest og hørt veldig mye positivt om rosenrot - eller "Nordens ginseng", som den også kalles. Har ikke prøvd den selv, men kommer til å gjøre det ved behov.

Ellers: Har du en nogenlunde regelmessig døgnrytme? Er du fysisk aktiv? Får du i deg fornuftig mat? Drikker du nok vann?

Jeg drikker flere liter vann daglig..og trener..spiser ikke så mye men..

Skrevet

Jeg drikker flere liter vann daglig..og trener..spiser ikke så mye men..

Da vil jeg råde deg til å prøve rosenrot - og prøve å spise regelmessige måltider.

Har du forresten sjekket om du mangler jern? Ikke begynn med jerntabletter uten å vite om du virkelig mangler det, i hvert fall.

Skrevet

Jeg har det på samme måte! Det er helt for j... Tok meg mange timer å komme meg opp av senga i dag, selv om jeg visste at jeg hadde en viktig forelesning..

Jeg trener, spiser sunt og sover hele natta. Det er visst tungt å leve!

Skrevet

Da vil jeg råde deg til å prøve rosenrot - og prøve å spise regelmessige måltider.

Har du forresten sjekket om du mangler jern? Ikke begynn med jerntabletter uten å vite om du virkelig mangler det, i hvert fall.

Hva slags mat inneholder jern, bortsett fra jerntabletter?

Skrevet

Jeg har det på samme måte! Det er helt for j... Tok meg mange timer å komme meg opp av senga i dag, selv om jeg visste at jeg hadde en viktig forelesning..

Jeg trener, spiser sunt og sover hele natta. Det er visst tungt å leve!

Ja jeg lurer på det gitt...

Skrevet

Leverpostei, lever, rødbeter.

Skrevet

Broccoli

Gjest kanskje det?
Skrevet

Kanskje du har en underlivsinfeksjon? Da kan livet fortone seg slik du beskriver. Du trenger ikke nødvendigvis å ha andre symptomer.

Skrevet

Jeg har hørt at ginseng passer for menn, ikke for kvinner. Ta gjerne uttrekk av andre urter

Skrevet

Ja, jeg har sjekket meg for det samme og jeg hadde urinveisinfeksjon som endelig slo ut på hvite blodlegemer.

Hurra, nå får jeg antibiotika, har ventet siden juli på det og da går trøttheten over etter at kuren er tatt.

Infeksjoner går deg kjempesliten hvis du går med det lenge.

Skrevet

Kanskje du har en underlivsinfeksjon? Da kan livet fortone seg slik du beskriver. Du trenger ikke nødvendigvis å ha andre symptomer.

Underlivsinfeksjon?? Eh.. jeg tror nok det kan komme av at jeg ikke spiser riktig.. jeg spiser sjelden eller aldri frokost, bare kaffe og vann og det kan fort gå helt til klokka fire fem før jeg spiser... tror kanskje det er grunnen?

Skrevet

Prøv en "bright ligt" om du har råd.. Den gjør underverker. Sammen med litt daglig mosjon...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...