Gå til innhold

Jeg er så trøtt HELE tiden - hva kan jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Underlivsinfeksjon?? Eh.. jeg tror nok det kan komme av at jeg ikke spiser riktig.. jeg spiser sjelden eller aldri frokost, bare kaffe og vann og det kan fort gå helt til klokka fire fem før jeg spiser... tror kanskje det er grunnen?

Ps! Jeg er bare trøtt når jeg er i Norge.. enn hvor rart det høres ut..

Gjest sjølsagt er det det
Skrevet

Underlivsinfeksjon?? Eh.. jeg tror nok det kan komme av at jeg ikke spiser riktig.. jeg spiser sjelden eller aldri frokost, bare kaffe og vann og det kan fort gå helt til klokka fire fem før jeg spiser... tror kanskje det er grunnen?

Øh.. skjønner ikke hvorfor du spør heller da.

Skrevet

"jeg spiser sjelden eller aldri frokost, bare kaffe og vann og det kan fort gå helt til klokka fire fem før jeg spiser... tror kanskje det er grunnen?"

Der har du nok forklaringen. Hvis det virkelig er sånn du går gjennom dagene.

Spiser du så uregelmessig og lite? Ofte ikke før utpå ettermiddagen? Da er det jo ikke noe rart at du er trøtt hele tiden.

Det er jo logisk som bare det, jo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...