Moraki Skrevet 2. september 2004 Forfatter Skrevet 2. september 2004 Underlivsinfeksjon?? Eh.. jeg tror nok det kan komme av at jeg ikke spiser riktig.. jeg spiser sjelden eller aldri frokost, bare kaffe og vann og det kan fort gå helt til klokka fire fem før jeg spiser... tror kanskje det er grunnen? Ps! Jeg er bare trøtt når jeg er i Norge.. enn hvor rart det høres ut.. 0 Siter
Gjest sjølsagt er det det Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Underlivsinfeksjon?? Eh.. jeg tror nok det kan komme av at jeg ikke spiser riktig.. jeg spiser sjelden eller aldri frokost, bare kaffe og vann og det kan fort gå helt til klokka fire fem før jeg spiser... tror kanskje det er grunnen? Øh.. skjønner ikke hvorfor du spør heller da. 0 Siter
amber sun Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Underlivsinfeksjon?? Eh.. jeg tror nok det kan komme av at jeg ikke spiser riktig.. jeg spiser sjelden eller aldri frokost, bare kaffe og vann og det kan fort gå helt til klokka fire fem før jeg spiser... tror kanskje det er grunnen? "jeg spiser sjelden eller aldri frokost, bare kaffe og vann og det kan fort gå helt til klokka fire fem før jeg spiser... tror kanskje det er grunnen?" Der har du nok forklaringen. Hvis det virkelig er sånn du går gjennom dagene. Spiser du så uregelmessig og lite? Ofte ikke før utpå ettermiddagen? Da er det jo ikke noe rart at du er trøtt hele tiden. Det er jo logisk som bare det, jo. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.