Gå til innhold

Skal du noe gøy i helga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter med en intens fredagsfølelse i dag, så la oss tjuvstarte litt med å snakke om helgeplanene, dere!

Jeg først: Jeg skal i bryllup til et vennepar, og gleder meg stort til å se nye og gamle kjente igjen, i en så hyggelig anledning!

Guttungen blir hentet av besteforeldre allerede i morgen formiddag, så vi skal være unge og gærne; drikke, sove lenge og ha sex på de mest upassende steder. ;o)

Skrevet

Vi skal ut med båten sammen med noen andre. Ta sommerens siste fest - ligge på ei øy, og bare slappe av :-)

Skrevet

Vi skal ut med båten sammen med noen andre. Ta sommerens siste fest - ligge på ei øy, og bare slappe av :-)

Høres deilig ut - krysser fingre for godvær!

Skrevet

Middag og kino med kjæresten i morgen kveld.

Lunsj med to gode venninner lørdag formiddag. Ut på byen med kjæresten og en gjeng med venner på lørdag kveld.

Søndag blir det vel å sløve nakne inntil hverandre under et teppe foran TV'en til vi gidder "å stå opp". Så drar vi sikkert å kjøper oss noe junk food.

Skrevet

Høres deilig ut - krysser fingre for godvær!

Takk :-) Det gjør jeg også - ser riktig så bra ut nå iallefall. Knallvær.

Ha det hyggelig i bryllupet og nyt sex og barnefri ;-)

Skrevet

Ja, hva kan vel være mer upassende enn å ha sex i et bryllup? *S*

Ha en fin helg!

Skrevet

Ja, hva kan vel være mer upassende enn å ha sex i et bryllup? *S*

Ha en fin helg!

Hehe, vi får vel prøve å holde fingrene av fatet akkurat i bryllupet.

Jeg tenkte nå helst på steder som er upassende når det er barn hjemme. Men nå har vi huset for oss selv! ;o)

Skrevet

Hehe, vi får vel prøve å holde fingrene av fatet akkurat i bryllupet.

Jeg tenkte nå helst på steder som er upassende når det er barn hjemme. Men nå har vi huset for oss selv! ;o)

*S*

Skrevet

Takk :-) Det gjør jeg også - ser riktig så bra ut nå iallefall. Knallvær.

Ha det hyggelig i bryllupet og nyt sex og barnefri ;-)

Skal drikke meg pære full på god vin med venninna mi. Har alltid høye forhåpninger, men blir aldri slik vi ville. Får se denne gangen da. Ehem. Er lov å drømme..*skål*

Gjest Iznowgood_the_real
Skrevet

Jeg skal pakke, pakke og pakke. Etterpå skal jeg vaske. Så skal jeg nyte tanken på at jeg flytter på tirsdag :-)

Skrevet

I morgen skal jeg på kino med en jente.

På lørdag er det fotballkamp og øl!

Øl, fotball og sex. Det er tre ting det, og det går an!

Skrevet

Tja... Jeg skal sitte noen timer på internett, se litt på tv, kanskje en film, lage litt mat.

Så på lørdag skal jeg sove lenge! Lengter etter lørdag og søndag hver morgen jeg må opp halv sju, syns det er helt forferdelig for tida. Så skal jeg nok rydde litt, vaske klær, kanskje klippe grasset hvis det er fint vær. Og så, lage litt mat, sitte på nett, se på tv, kanskje jeg blir med sambo på vorspiel og kjører gutta til byen etterpå, eller kanskje jeg koser meg alene hjemme resten av kvelden.

På søndag er det nok enda en deilig sove-lenge-dag, hvor jeg sannsynligvis ikke kommer til å krype ut av morgenkåpa hele dagen, men bare sitte og daffe og kose meg.

Og kanskje, hvis sambo vinner i lotto, det blir en liten omgang i tillegg en eller annen gang i løpet av helga.

Gjest slappe av
Skrevet

Sex....? Oj, det er lenge siden... Håper vi får gjort det en gang.. Ellers jobbe med en oppgave, lese, rydde, ta barna med på lekeplass, se film. Helgen etter: konsert, og jeg håper vi får tid til å gå ut å spise først.

Gjest slappe av
Skrevet

Middag og kino med kjæresten i morgen kveld.

Lunsj med to gode venninner lørdag formiddag. Ut på byen med kjæresten og en gjeng med venner på lørdag kveld.

Søndag blir det vel å sløve nakne inntil hverandre under et teppe foran TV'en til vi gidder "å stå opp". Så drar vi sikkert å kjøper oss noe junk food.

Ja, husker før.. (før vi fikk barn). Da pleide vi å gå på byen lørdag, og søndagen lå vi på sofaen og handlet på bensinstasjonen.

Skrevet

Jeg skal prøve å få gjort noe på det nye rommet til minstemann.

Skrevet

Hmmmm...hyggelig og hyggelig...

Kommer ann på været...blir det fint så skal halvdelen min jobbe på jordene omtrent hele helgen så da blir jeg alene inn og med at barna er hos pappan sin.

Har fått meg parabol så det blir nok en del tv.titting på kveldstid.

Skal kanskje prøve å få byttet sovrom for oss og lillegutt...ikke at akkurat ryddinga er morsomt, men om jeg når havna kan jeg begynne å sette opp verdens hærligste sovromsmøbler som jeg har stuet bort...

Om jeg kjeder meg så blir det shoppingtur...er i faresonen for å bruke en del penger da jeg har lyst på vaskemaskin og nye møbler på kjøkkenet...

Vin og god sex blir det okke som ;)

Skrevet

Hmmmm...hyggelig og hyggelig...

Kommer ann på været...blir det fint så skal halvdelen min jobbe på jordene omtrent hele helgen så da blir jeg alene inn og med at barna er hos pappan sin.

Har fått meg parabol så det blir nok en del tv.titting på kveldstid.

Skal kanskje prøve å få byttet sovrom for oss og lillegutt...ikke at akkurat ryddinga er morsomt, men om jeg når havna kan jeg begynne å sette opp verdens hærligste sovromsmøbler som jeg har stuet bort...

Om jeg kjeder meg så blir det shoppingtur...er i faresonen for å bruke en del penger da jeg har lyst på vaskemaskin og nye møbler på kjøkkenet...

Vin og god sex blir det okke som ;)

Men vin og god sex er du vel garantert en hyggelig helg?

Skrevet

Men vin og god sex er du vel garantert en hyggelig helg?

*latter*

Ja...vina,kosen og sexen kan ikke traktoren få ta ifra oss nei :)

Men skulle så gjerne kost meg med halvdelen hele helga da vet du...vi styrer og ordner, koser oss, får gjort unna ting ol.i slike helger...

og så har vi fast at vi går på kafe og spiser mat,kake og tar en spennende kaffe på lørdagen...

:)

Skrevet

Sex'en må jeg nok stå over i helga, for jeg skal være bortreist fra mannen! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...