Gå til innhold

Skal du noe gøy i helga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*latter*

Ja...vina,kosen og sexen kan ikke traktoren få ta ifra oss nei :)

Men skulle så gjerne kost meg med halvdelen hele helga da vet du...vi styrer og ordner, koser oss, får gjort unna ting ol.i slike helger...

og så har vi fast at vi går på kafe og spiser mat,kake og tar en spennende kaffe på lørdagen...

:)

Høres ut som dere har det kjempefint sammen!

Men hvis du vil være mer sammen med ham: kan du ikke satse på å være traktor-rypa hans, da? Eller kommer du bare til å være i veien? :0)

Skrevet

Høres ut som dere har det kjempefint sammen!

Men hvis du vil være mer sammen med ham: kan du ikke satse på å være traktor-rypa hans, da? Eller kommer du bare til å være i veien? :0)

Jo, takk, vi har det helt toppers...

Neeeeida...vil ikke være i vegen jeg...

har allerede planlagt litt jordemøte vi...

Han kjører en stor tresker med to seter så da blir det å ha med noe godt å spise og en kaffetår...

Hadde det ikke vært for at det hele tiden kommer folk til for å hente det ferdigtreskede kornet kunne vi jo faktisk tatt oss et nummer i den digre doningen også get...he he...morsomt...

dog kan jeg vel ikke bo i treskeren hele helgen vel...får vel se å få gjort noe annet fornuftig også...men tar vel en tur og to og tre tenker jeg ja ;)

Skrevet

Skal på innvielses fest på lørdag. Fredag blir vel bare å slappe av. Søndag skal vi på tur i skogen og se om vi finner noen bær.(så da må jeg begrense inntaket på lørdag...)

Skrevet

Hmmmm...hyggelig og hyggelig...

Kommer ann på været...blir det fint så skal halvdelen min jobbe på jordene omtrent hele helgen så da blir jeg alene inn og med at barna er hos pappan sin.

Har fått meg parabol så det blir nok en del tv.titting på kveldstid.

Skal kanskje prøve å få byttet sovrom for oss og lillegutt...ikke at akkurat ryddinga er morsomt, men om jeg når havna kan jeg begynne å sette opp verdens hærligste sovromsmøbler som jeg har stuet bort...

Om jeg kjeder meg så blir det shoppingtur...er i faresonen for å bruke en del penger da jeg har lyst på vaskemaskin og nye møbler på kjøkkenet...

Vin og god sex blir det okke som ;)

Jeg skal se Harry Potter på kino sammen med jentungen, og det var det jammen godt jeg kom på, for forrige lørdag var det utsolgt da vi omsider fikkut finger'n.

Ellers blir det vel noe god mat og god vin, tenker jeg, i likhet med en del andre helger :-)

Skrevet

Jeg skal se Harry Potter på kino sammen med jentungen, og det var det jammen godt jeg kom på, for forrige lørdag var det utsolgt da vi omsider fikkut finger'n.

Ellers blir det vel noe god mat og god vin, tenker jeg, i likhet med en del andre helger :-)

Vel... denne skulle lissom ligget under hovedinnlegget,da, om det var noen som var i tvil.

Gjest Pricilla
Skrevet

Tja.. jobbe som en gal i morra. litt Mye å gjøre. Kanskje overtid. Så skal vi på kino, se The Village. På lørdag skal jeg vaske.. det tregs nå! ; ) Så kommer lillesøstern min på besøk og blir til søndag. Blir god mat, spill, film og masse skravling. : )

Skrevet

Vel, jeg skal på vorspiel og så på Gotham Nights på lørdag. Gleder meg :)

Skrevet

Nei, egentlig ingen spennende planer gitt :) Men gleder meg til å ha både mannen min og sønnen min hjemme i helga. Noen helger siden sist begge to var hjemme :)

Kos deg med bryllup og sex! ;)

Skrevet

Hørtes kjempebra ut!

Helt til idag hadde jeg ingen spesielle planer...og tenkte at det ble en ja ja, grei nok helg.

Plutselig kom jeg på at det jeg ville gjøre var å invitere til middagsselskap. Elsker å gjøre det, og nå har jeg vært og handlet inn masse gode ingredienser til 2-retters.

Gleder meg noe innmari, og imorgen blir det en herlig dag med matlaging og loffbaking før middagsselskap og venneprat utover kvelden. :)

- -

Håper bryllupet, avslapningen, praten og sexen stod til forventningene ;)

Skrevet

Nå er det lørdag da,men svarer likevel.

Jeg og minstemor er alene hjemme og det er deilig.De andre er på sykkeltur,og har tenkt å sykle mange mil og sove i telt.

Jeg er litt glad for at jeg har minstemor å skylde på. Jeg liker å sykle,men å sove i telt gjorde jeg så mye da de andre ungene var små at jeg har fått min dose og vel så det. Mannen min har bare klart å lure meg til det 2 ganger i sommer.

Jeg og minstemor har nettopp gått en lang tur nå,og vi har vært på cafe,og innom en bokhandel og kjøpt en bok.

Så den har jeg tenkt å kose meg med i kveld.

Jeg skal ikke lage middag i dag nei. Bare sette på en ferdigpizza.

Det er så rolig og fredelig i huset nå.

Minstemor ser på tv,og her sitter jeg.

Skrevet

Ja, husker før.. (før vi fikk barn). Da pleide vi å gå på byen lørdag, og søndagen lå vi på sofaen og handlet på bensinstasjonen.

Og vi pleide å bestille oss kinamat levert rett på døra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...