runefu Skrevet 16. januar 2001 Skrevet 16. januar 2001 Jeg trener ganske mye, og har den siste tiden kjent symptomer på beinhinnebetennelse i leggen. Jeg er midt oppe i en sesongoppkjøring, og vil nødig kutte treningen helt. Jeg hadde derfor satt stor pris på noen tips om hvordan jeg kan behandle skaden, og hvordan jeg kan få trent godt uten å forverre skaden. (Driver med fotball) Hilsen Rune 0 Siter
regvatia Skrevet 16. januar 2001 Skrevet 16. januar 2001 Hei. Jeg hadde beinhinnebetennelse da jeg spilte fotball.Og kan ikke huske at jeg fikk beskjed om noe annet enn å ta det med ro. 0 Siter
jvb Skrevet 17. januar 2001 Skrevet 17. januar 2001 hvorfor har alle nordmænd benhindebetændelse. det findes næsten ikke i danmark ihvertfald ikke hos mig. der er skrevet meget om det her i doktoronline så læs det igennem. mvh jvbruun 0 Siter
ssows Skrevet 25. januar 2001 Skrevet 25. januar 2001 Få en lege til å se på beina dine og eventuelt om du trenger spesial såler. Det hjelper og tøye MYE. 0 Siter
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 26. januar 2001 Skrevet 26. januar 2001 Hei, ta en titt på denne: http://www.trim.no/skader.htm 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.