Gjest Yours truly Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 har bursdag i dag :-) Hilsen oppmerksomhetssyk 0 Siter
Prozak Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Grattis :-) (eller kondolerer, alt ettersom) "......................." 0 Siter
Gjest Iznowgood_the_real Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Gratulere med dagen! 0 Siter
dolianer Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Gratulerer så mye! Håper du har en fin dag! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Gratulerer med dagen! Hvor gammel blir du da? Og skal det feires i dag? 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Gratulerer. Håper du får en vellykket dag ) 0 Siter
Rubia Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Gratulere så mye da Håper dagen har vært fin og at kvelden blir koselig for deg. 0 Siter
Gjest Yours truly Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Gratulerer med dagen! Hvor gammel blir du da? Og skal det feires i dag? Tusen takk alle sammen :-) Jeg blir 26 år i dag, årene går vannvittig fort! Skal ut og spise biff med kjæresten min snart, og nyte et par glass god rødvin (nam nam) Ha en god dag dere også! Klem fra 0 Siter
Gjest m@ma78 Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Gratulerer med dagen! Jeg har også bursdag i dag og blir like gammel som deg..... 0 Siter
Gjest Hvorfor då då?? Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Gratulere med dagen! Gratulerer hjerteligst!..... - men hvorfor skriver så mange gratulere med dagen? Det heter gratulereR 0 Siter
Gjest fra rogaland Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Gratulerer hjerteligst!..... - men hvorfor skriver så mange gratulere med dagen? Det heter gratulereR Dialekt? 0 Siter
Mistera Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Hvem er du da? Grattis da iallefall! Og ha en fin bursdag:) 0 Siter
Gjest GreenIguana Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Happy bursdag til deg happy bursdag til deg happy bursdag yours truly happy bursdag til deg..;-) Bursdagsklem fra 0 Siter
Gjest Yours truly Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Gratulerer med dagen! Jeg har også bursdag i dag og blir like gammel som deg..... Gratulerer sååå mye med dagen til deg også :-) Da er vi jo liksomtvillinger og alt! Har du noen planer for dagen da? Ha en fin bursdag! 0 Siter
Gjest Yours truly Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Hvem er du da? Grattis da iallefall! Og ha en fin bursdag:) Jeg har faktisk vært innom forumet nesten daglig i fire år cirka :-) Har ikke postet så mange innlegg, bare litt i ny og ne. Hadde et annet nick før -ellilu hvis noen husker det... Tusen takk for gratulasjon -det varmer :-) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Tusen takk alle sammen :-) Jeg blir 26 år i dag, årene går vannvittig fort! Skal ut og spise biff med kjæresten min snart, og nyte et par glass god rødvin (nam nam) Ha en god dag dere også! Klem fra Bare vent, de går bare raskere og raskere! Nå må jeg av og til tenke meg godt om og regne etter for å finne ut hvor gammel jeg er... (tenke...snart 32, ja) 0 Siter
Mistera Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Jeg har faktisk vært innom forumet nesten daglig i fire år cirka :-) Har ikke postet så mange innlegg, bare litt i ny og ne. Hadde et annet nick før -ellilu hvis noen husker det... Tusen takk for gratulasjon -det varmer :-) Ok, jeg bare lurte liksom:) Du får kose deg idag da:) 0 Siter
Gjest m@ma78 Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Gratulerer sååå mye med dagen til deg også :-) Da er vi jo liksomtvillinger og alt! Har du noen planer for dagen da? Ha en fin bursdag! Kake og gaver. Ut på byn i morgen! 0 Siter
Gyda Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Gratulerer med dagen som var - litt sent, men godt (ment). Jeg hadde halvtårsdag på samme dato. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.