Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen linker til sider hvor jeg kan finne avatarer, bilder ol.?

...har selvfølgelig forsøkt å søke selv, men finner ikke det jeg er på jakt etter ;)

Men det er sikkert noen forumvakere innom her som har noen linker å dele med meg?

Skrevet

Hva betyr avatar?

Det er et lite bilde, eller en tegning. På msn og mange forskjellige forum har man en avatar for å enten vise fram seg selv, eller en tegning man forbinder med seg selv. Det blir lettere å kjenne igjen en person som skriver når du kan forbinde med en tegning eller bilde.

Det behøver ikke å ha noe å gjøre med virkeligheten, jeg har f.eks en tegning av en elg på et forum, ultralyd-bilde av mini på et gravid-forum, og bilde av meg selv på et annet forum.

Gjest fin dag i dag
Skrevet

Det er et lite bilde, eller en tegning. På msn og mange forskjellige forum har man en avatar for å enten vise fram seg selv, eller en tegning man forbinder med seg selv. Det blir lettere å kjenne igjen en person som skriver når du kan forbinde med en tegning eller bilde.

Det behøver ikke å ha noe å gjøre med virkeligheten, jeg har f.eks en tegning av en elg på et forum, ultralyd-bilde av mini på et gravid-forum, og bilde av meg selv på et annet forum.

Koster det å laste dem ned, da?

Skrevet

Koster det å laste dem ned, da?

Med mindre du kommer på en side hvor man må kjøpe ting, så er det gratis å laste ned hva du måtte ønske. Dette gjelder alt på internett.

"........................"

Gjest fin dag i dag
Skrevet

Med mindre du kommer på en side hvor man må kjøpe ting, så er det gratis å laste ned hva du måtte ønske. Dette gjelder alt på internett.

"........................"

Ok, takk for svar du:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...