Gjest nervøs amatørkjører Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 har lyst til å begynne med kjøretimer. jeg er ganske nervøs for dette og derfor trenger jeg en rolig kjørelærer som ikke kjefter meg huden full. Har du noen gode erfaringer? Jeg bor i Oslo og hvor mye må jeg regne med å betale for en kjøretime? 0 Siter
Gjest amadeusen Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Jeg går på svein svendsen på carl berner de er flinke Både i teori og kjøring. De forklarer bra, og spør deg/forklarer underveis. Ikke kjeft å få, men forklaringer hvis du gjør feil. jeg er også amatør. kjøretime før 16.30 kr. 450, eller 480 etter 16.30 0 Siter
Gjest psykojenta Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Jeg går på svein svendsen på carl berner de er flinke Både i teori og kjøring. De forklarer bra, og spør deg/forklarer underveis. Ikke kjeft å få, men forklaringer hvis du gjør feil. jeg er også amatør. kjøretime før 16.30 kr. 450, eller 480 etter 16.30 Også har han dritkule biler. Kjøretimer med en Cabriolet er ikke å forakte.Det fikk jeh 0 Siter
Gyda Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Annas trafikkskole i Holtsg. 10 er en veldig bra skole. For noen år siden var det Anna alene som drev denne. Hun var utrolig tålmodig og forståelsesfull og flott å ha som kjørelærer. (Mange synes også at det er en fordel med kvinnelig kjørelærer fremfor mange av disse "kule" gutta.) Prisen vet jeg dessverre ikke - ring selv og spør: 22 37 85 58 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.