cecily Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Første gang jeg logger meg inn nye steder, sier jeg alltid nei til at dataen skal huske passordet mitt. Og hver gang angrer jeg etterpå. Hvordan kan jeg be den gjøre det nå i etterkant? 0 Siter
Gjest prøv der Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Prøv: i menyen oppe å gå inn på Tools, så internet options. Let litt der.. 0 Siter
Gjest en-to-tre-4 Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Gå på Verktøy-Alternativer for internett-Innhold-Autofullfør. 0 Siter
Gjest prøv der Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Gå på Verktøy-Alternativer for internett-Innhold-Autofullfør. Beklager c. om jeg ga feil svar... 0 Siter
Gjest en-to-tre-4 Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Beklager c. om jeg ga feil svar... Du er inne på det samme du også ;o) 0 Siter
cecily Skrevet 3. september 2004 Forfatter Skrevet 3. september 2004 Gå på Verktøy-Alternativer for internett-Innhold-Autofullfør. Får det ikke til..... Bruker msn sin internettversjon, er ikke noe verktøy her. Hvor skal jeg gå? 0 Siter
Gjest en-to-tre-4 Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Får det ikke til..... Bruker msn sin internettversjon, er ikke noe verktøy her. Hvor skal jeg gå? Msn har jeg ikke greie på...dessverre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.