Gå til innhold

hvis du kan velge: gå på byen med venner/slappe av hjemme?

Anbefalte innlegg

Gjest liker å være hjemme
Skrevet

Liker best å slappe av hjemme (tv/lese), men før vi fikk barn likte vi godt å gå ut. Nå er det ikke det samme, siden vi (jeg..) må tidlig opp. Orker lite når jeg har frihelg, men av og til "må" jeg finne på noe. F.eks. en kveld ble jeg med på byen, og jeg koste meg jo! Men det er litt tiltak å komme seg ut. Så jeg velger meg hjemmekveld... Du da?

Skrevet

Hjemmekveld...uten tvil...

men så er det mange år siden jeg syntes om å gå ut i helgene.

Selvom barna er borte så er det magakos i helgene her i heimen...

som regel spiser vi noe godt, drikker litt vin og skravler til sene nattestimer før vi koser oss i halmen...

en gang i blandt tar vi litt mer vin, spiller litt høy musikk,danser litt, synger for hverandre, elsker vilt og har festing på den måten :)

Men som oftest går helgene rolig for seg og det er bare deeeeeeilig ;)

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Jeg har ikke barn, men liker meg best hjemme. Spesielt nå når høsten kommer og jeg kan fyre i ovnen og tenne på lys. Er gått litt lei av å fly på byen i helgene, syns det er mye hyggeligere med en hjemmefest i ny og ne ;o)

Gjest liker å være hjemme
Skrevet

Jeg har ikke barn, men liker meg best hjemme. Spesielt nå når høsten kommer og jeg kan fyre i ovnen og tenne på lys. Er gått litt lei av å fly på byen i helgene, syns det er mye hyggeligere med en hjemmefest i ny og ne ;o)

Koseligere å besøke venner enn å gå på byen, ja! Skulle en sen kveld på byen etter drikking, men det ble bare nedtur.. Vi hadde det så morsomt der vi var, men noen ville absolutt til byen. Men det er ikke noe for meg, lenger.

Skrevet

Tja..det kommer an på dagsformen.

Jeg elsker å gå ut på byen med gode venner - men da må det være et sted jeg kan høre både meg selv og andre prate. Gjerne møte nye mennesker, men disco og klubb gidder jeg ikke i særlig stor grad lenger. Er ute ca 1-2 ganger i mnd, og det er helt ok.

Men jeg er veldig glad i å være hjemme med venner, vin og prat. Det gjør vi langt oftere, ettersom vi liker selskap, både jeg og mannen.

Av og til er det imidlertid deilig bare å være hjemme alene og slappe helt av, også.

Gjest Pl@ymaker
Skrevet

Hjemmekveld...uten tvil...

men så er det mange år siden jeg syntes om å gå ut i helgene.

Selvom barna er borte så er det magakos i helgene her i heimen...

som regel spiser vi noe godt, drikker litt vin og skravler til sene nattestimer før vi koser oss i halmen...

en gang i blandt tar vi litt mer vin, spiller litt høy musikk,danser litt, synger for hverandre, elsker vilt og har festing på den måten :)

Men som oftest går helgene rolig for seg og det er bare deeeeeeilig ;)

Kommer jo an på sivilstand og alder det da! Og om en har barn.

For tiden trives jeg ikke med uteliv i betydning fest og fart. Men middag ute med gode venner og drink i baren eller på en pub er helt ok. MÅ har lydnivå som gjør at jeg kan føe en samtale med vennene mine, ellers så er vitsen vekk for meg nå.

Men så er et de vennene som har biltt skilt, DE er plutselig veldig ivrig på den ordinære ut-på-byen igjen. hehe... GLAD jeg slipper det kjøttmarkedet. Har lite å tilby der allikevel gitt!

Ellers er jo god mat i heimen, med eller uten venner, avslappende til tusen. Og TV etterpå. Helt topp for meg. Føler IKKE at jeg går glipp av noe iallefall.

Skrevet

Akkurat nå har jeg helt mistet lysten. Jeg vil helst være hjemme og sove.

Gjest ælitalt
Skrevet

Det kommer an på. Noen helger er det godt å bare slappe av med venner eller elskeren. Men jeg liker å feste og ha det gøy på den måten også! Artig å danse ute! Blir nok fest denne lørdagen også, har ikke lært meg å si nei til en god fest.. (men det blir som oftest bare lørdagen)

Skrevet

Kommer jo an på sivilstand og alder det da! Og om en har barn.

For tiden trives jeg ikke med uteliv i betydning fest og fart. Men middag ute med gode venner og drink i baren eller på en pub er helt ok. MÅ har lydnivå som gjør at jeg kan føe en samtale med vennene mine, ellers så er vitsen vekk for meg nå.

Men så er et de vennene som har biltt skilt, DE er plutselig veldig ivrig på den ordinære ut-på-byen igjen. hehe... GLAD jeg slipper det kjøttmarkedet. Har lite å tilby der allikevel gitt!

Ellers er jo god mat i heimen, med eller uten venner, avslappende til tusen. Og TV etterpå. Helt topp for meg. Føler IKKE at jeg går glipp av noe iallefall.

Det kommer vel an på hva alternativet er. Synes det er koselig å være hjemme hvis jeg har noen å sitte i armkroken med :-)

Gjest treg av meg
Skrevet

Hjemme!

Full jobb på ukedagene, familieliv etter jobb, klesvask og husarbeid på kveldene.

Når det er helg er det såååå deilig å være hjemme, evt gå på besøk til noen.

Har vokst litt fra å gå på vorspiel for så å gå på byen. Synes det ikke alltid det er så kjekt på byen, kommer an på hvem man går ut med. Går man med venner som bare skal flirte og danse, nei da er det ikke gøy.

Da er det bedre å hygge seg hjemme, slipper for mye bakrus dagen derpå, ikke gøy når man har barn.

Men det er meg da.

Har noen venninner som ikke forstår dette, men hvorfor skal jeg forklare dem, de bør jo akseptere, så kan de hygge seg uten meg.

Synes det er hyggeligst å gå ut når gubben er med. Hater nemlig innpåslitne mannfolk på byen!

Skrevet

Føler at en bytur med dertilhørende fylle og sen-kveld (kommer meg ALDRI hjem når jeg først er i gang, trasker hjem mellom 03 og 04, full som et nek) tar fra meg opptil flere dager.

Er sliten og trøtt dagen etter og får ikke gjort husarbeid/skolearbeid, så det blir utsatt. Tar meg bare av vesla og blåser i resten. Og dette lager skjevhet i mange dager.

Så det blir relativt sjeldent ja.

Skrevet

jeg liker meg best hjemme. sikkert derfor jeg har "vokst fra" alle vennene mine på samme alder.. de er fremdeles partyløver. jeg er familiedame:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...