Gå til innhold

Absolutt citron

Anbefalte innlegg

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Er det noen som har gode forslag til hva jeg kan blande Absolutt citron med?

Takker for svar.. ;o)

Skrevet

Jeg trodde det var selvsagt? Cola? Vodka, cola og sitron er da en slager?

Selv ville jeg sannsynligvis foretrukket juice, tropisk eller ananas, feks en av disse ananasblandingene som finnes.

Skrevet

Hvis du har cointreau, så ta 4 cl abs sitron, 2 cl cointreau, 1/2 lime og 4 cl tranebærjuice og rist i en shaker med is.

Lagde det i går (bare med vanlig smirnoff, selvom i oppskriften står det sitronvodka) kjempegodt. Er sikkert godt med tranebærjuice uten cointreau også :)

Skrevet

Kan da blandes med det meste. Jeg pleide å kjøpe sånn mix-flaske med San Fransisco mix...

Mitt beste råd: ikke bland med den beste drikken du vet. Cola blir aldri det samme etter en cola-sprit-fyll. (Samme med iste, dersom det er det man liker best...)

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Jeg trodde det var selvsagt? Cola? Vodka, cola og sitron er da en slager?

Selv ville jeg sannsynligvis foretrukket juice, tropisk eller ananas, feks en av disse ananasblandingene som finnes.

Selvsagt er cola en selvsagt ting å blande med, men saken er at jeg pleier å drikke vin, og siden det blir sprit med på festen denne helgen, lurte jeg på om noen hadde noen gode tips jeg kanskje ikke hadde tenkt på selv.. :o)

Skrevet

Kan nok blandes med mye det. Men det beste er nok å blande det med noe annet med sitrussmak.

".........................."

Skrevet

Jeg liker ikke å ødelegge smaken på en smaksatt vodka med blandingsvarer med sterk smak slik som cola etc. Det kan man bruke nøytral vodka til. Men tonic eller farris bør kunne gå bra.

Skrevet

Eller Fanta Green Apple :-)

Smaksatt vodka drikkes bar, godt avkjølt som schnaps.

Både Absolutt Citron og Mandrin er utmerket når de serveres iskalde.

Skrevet

Smaksatt vodka drikkes bar, godt avkjølt som schnaps.

Både Absolutt Citron og Mandrin er utmerket når de serveres iskalde.

*grøss*

Skrevet

*grøss*

Etter det første grøsset er det over. Resten glir lett og lekent ned.

;-)

Skrevet

Etter det første grøsset er det over. Resten glir lett og lekent ned.

;-)

Imponerende!

;-)

Skrevet

Imponerende er mitt mellomnavn.

:-\

Ha-ha-ha.

Ja, ja - God helg!

:-)

Gjest Grapesoda og sprite
Skrevet

Grapesoda og sprite (like deler) Husk å riste ut kullsyra!

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Tusen takk for alle forslag! I kveld blir det prøvesmaking på litt av hvert.. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...