Gjest en-to-tre-4 Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Er det noen som har gode forslag til hva jeg kan blande Absolutt citron med? Takker for svar.. ;o) 0 Siter
Gjest hva med... Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Sitronbrus? Appelsinjuice? Iste? 0 Siter
annegunn Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Jeg trodde det var selvsagt? Cola? Vodka, cola og sitron er da en slager? Selv ville jeg sannsynligvis foretrukket juice, tropisk eller ananas, feks en av disse ananasblandingene som finnes. 0 Siter
Lucretia Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Hvis du har cointreau, så ta 4 cl abs sitron, 2 cl cointreau, 1/2 lime og 4 cl tranebærjuice og rist i en shaker med is. Lagde det i går (bare med vanlig smirnoff, selvom i oppskriften står det sitronvodka) kjempegodt. Er sikkert godt med tranebærjuice uten cointreau også 0 Siter
Moraki Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Solo med rabarbrasmak. Eller Fanta Green Apple :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Kan da blandes med det meste. Jeg pleide å kjøpe sånn mix-flaske med San Fransisco mix... Mitt beste råd: ikke bland med den beste drikken du vet. Cola blir aldri det samme etter en cola-sprit-fyll. (Samme med iste, dersom det er det man liker best...) 0 Siter
Gjest en-to-tre-4 Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Jeg trodde det var selvsagt? Cola? Vodka, cola og sitron er da en slager? Selv ville jeg sannsynligvis foretrukket juice, tropisk eller ananas, feks en av disse ananasblandingene som finnes. Selvsagt er cola en selvsagt ting å blande med, men saken er at jeg pleier å drikke vin, og siden det blir sprit med på festen denne helgen, lurte jeg på om noen hadde noen gode tips jeg kanskje ikke hadde tenkt på selv.. ) 0 Siter
Prozak Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Kan nok blandes med mye det. Men det beste er nok å blande det med noe annet med sitrussmak. ".........................." 0 Siter
Gjest osiris Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Jeg liker ikke å ødelegge smaken på en smaksatt vodka med blandingsvarer med sterk smak slik som cola etc. Det kan man bruke nøytral vodka til. Men tonic eller farris bør kunne gå bra. 0 Siter
McLoud Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Eller Fanta Green Apple :-) Smaksatt vodka drikkes bar, godt avkjølt som schnaps. Både Absolutt Citron og Mandrin er utmerket når de serveres iskalde. 0 Siter
MsSophie Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Smaksatt vodka drikkes bar, godt avkjølt som schnaps. Både Absolutt Citron og Mandrin er utmerket når de serveres iskalde. *grøss* 0 Siter
McLoud Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 *grøss* Etter det første grøsset er det over. Resten glir lett og lekent ned. ;-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Etter det første grøsset er det over. Resten glir lett og lekent ned. ;-) Imponerende! ;-) 0 Siter
McLoud Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Imponerende! ;-) Imponerende er mitt mellomnavn. :-\ 0 Siter
MsSophie Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Imponerende er mitt mellomnavn. :-\ Ha-ha-ha. Ja, ja - God helg! :-) 0 Siter
Gjest Grapesoda og sprite Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Grapesoda og sprite (like deler) Husk å riste ut kullsyra! 0 Siter
Freya Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Fanta lemon og en liten dæsj Fanta exotic. 0 Siter
Gjest en-to-tre-4 Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Tusen takk for alle forslag! I kveld blir det prøvesmaking på litt av hvert.. ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.