Tonette Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Her er et dikt som er skrevet av Finn Schau. Hørte det på radioen for noen år siden. Fikk da tatt det opp, og skrevet det ned. Fant det igjen når jeg ryddet, og vil gjerne dele det med dere. Jeg har et problem jeg må bringe på bane Jeg har en ekstrem og høyst plagsom vane Det vil si det er ikke jeg, men den helvetes pikken den er helt umulig den lar meg i stikken det er ganske utrulig den får alltid til å gjøre stikk motsatt av det som jeg vil Når jeg vil pule, hvordan i hule, kan jeg vel det, når den henger rett ned? Hvis jeg er aleine ja da kan du regne med at den dritten står som monolitten Hvordan skal jeg få den til å forstå Når det er riktig at den får stå En sjelden gang får jeg ei dame med hjem Men hva trur du skjer med mitt håpløse lem? Jo samma hvor mye jeg trygler og ber Gir den faen i meg og henger rett ned Alt blir bare tull, iallfall ikke no knull Jeg må si jeg er sliten Det er derfor den er liten, men trur du damene biter på den Nei de takker for seg Ser dem aldri igjen Så når dama er gått med et sarkastisk hadet Og alt virker grått og jeg går ut på badet Da skjer det Gud hjelpe og trøste og bære Den fordømrade kødden står rett i været! Det er så en kunne grine, det helvetes svinet begynner å stige når jeg skal mige Selv ikke da kan den brukes til no Ikke engang når jeg skal på do Å pisse når den står, veit du åssen det går? Jo fram og tilbake og rett oppi taket Det er et underlig skue å se folk stå på hue for å få strålen til å treffe i skålen. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Og dermed faller brikkene litt bedre på plass når vi prøver å forstå hovrdan Christopher Schau er blitt som han er blitt... 0 Siter
Gjest en-to-tre-4 Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Jeg har den på cd, i en slags rap-versjon.. Ikke så ofte den blir spilt kanskje ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.