Gjest har mistet noen episoder Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Hvor ble det av kjæresten til Irene(han unge). Ble det slutt eller hva skjedde egentlig? 0 Siter
Gjest sweetbabydoll Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 det har faktisk jeg også lurt på.. han skulle jo egentlig flytte fordi han fikk jobb et annet sted men jeg trodde han valgte å bli pga henne. Men har ikke sett han på en stund. Hm andre som vet noe? 0 Siter
Gjest flytta ja Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 det har faktisk jeg også lurt på.. han skulle jo egentlig flytte fordi han fikk jobb et annet sted men jeg trodde han valgte å bli pga henne. Men har ikke sett han på en stund. Hm andre som vet noe? Ja,han skulle flytte pga jobb, og de skulle ha en avstandsforhold, men vi har ikke sett mer til han nei...så. Men uansett, så har serien dreid seg lite om Irene i det siste. Det har blitt mye Shauna og ....åh,kommer ikke på navnet hans. 0 Siter
Gjest sweetbabydoll Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Ja,han skulle flytte pga jobb, og de skulle ha en avstandsforhold, men vi har ikke sett mer til han nei...så. Men uansett, så har serien dreid seg lite om Irene i det siste. Det har blitt mye Shauna og ....åh,kommer ikke på navnet hans. Jude 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.