Gå til innhold

Noen som følger med på Home and away?

Anbefalte innlegg

Gjest har mistet noen episoder
Skrevet

Hvor ble det av kjæresten til Irene(han unge). Ble det slutt eller hva skjedde egentlig?

Gjest sweetbabydoll
Skrevet

det har faktisk jeg også lurt på.. han skulle jo egentlig flytte fordi han fikk jobb et annet sted men jeg trodde han valgte å bli pga henne. Men har ikke sett han på en stund. Hm andre som vet noe?

Gjest flytta ja
Skrevet

det har faktisk jeg også lurt på.. han skulle jo egentlig flytte fordi han fikk jobb et annet sted men jeg trodde han valgte å bli pga henne. Men har ikke sett han på en stund. Hm andre som vet noe?

Ja,han skulle flytte pga jobb, og de skulle ha en avstandsforhold, men vi har ikke sett mer til han nei...så. Men uansett, så har serien dreid seg lite om Irene i det siste. Det har blitt mye Shauna og ....åh,kommer ikke på navnet hans.

Gjest sweetbabydoll
Skrevet

Ja,han skulle flytte pga jobb, og de skulle ha en avstandsforhold, men vi har ikke sett mer til han nei...så. Men uansett, så har serien dreid seg lite om Irene i det siste. Det har blitt mye Shauna og ....åh,kommer ikke på navnet hans.

Jude :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...