Gjest Gladdame Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 ..at jeg måtte bare skrive det ) Sitter her å rååågliser, har nettopp fått en gladmelding som jeg aldri i min villeste fantasi trodde jeg skulle få. Dette snudde min verden opp-ned på et blunk*dåner* Hva det er? Nei!det kan jeg ikke skrive her på nettet, men livet er HÆRLIG dere! Flere som har det sånn? Klemz fra meg 0 Siter
Gjest du må da si det... Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Hva er det da? Sms fra en du liker? 0 Siter
Moraki Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Hva er det da? Sms fra en du liker? Så fint da Håper lykken varer. Kos deg! 0 Siter
Gjest Iznowgood_the_real Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Jeg har det som deg for tida :-) (var det du som solgte huset jeg kjøpte kanskje) ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Jeg vet hva det er.... http://pub.tv2.no/TV2/underholdning/film/article274214.ece 0 Siter
Gjest lev livet lykkelig Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Å det hørtes usannsynlig godt ut. Kos deg og nyt livet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.