Gå til innhold

Judging Amy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pokker, kom hjem til en video som har streika, dermed ikke noe opptak av siste episode av Judging Amy.

Noen som kan si om det skjedde noe spennende?

Gjest psykojenta
Skrevet

Den episoden som gikk på tirsdag?

Neh, husker ikke så mye, men veldig spennende var det vel ikke...skal vi se...

Amy hadde en rettsak om drapsforsøk e.l. og tiltalte ville være sin egen advokat... Tiltalte kjørte på en prest med vilje. Han var sikker på at presten hadde forgrepet seg på tiltalte da han var yngre(noe som viste seg og ikke stemme), Rettsaken ble "annulert" slik at tiltalte skulle få en ny sjanse med advokat.

Lauren skulle ha venner på besøk, utviklet seg til mobbing/erting av en av de fire som var på besøk og Amy forbandt dem med en gjeng fra da hun var yngre. "Vennene ble sendt hjem.

Moren til Amy var på et hjemmebesøk hos en familie( jeg husker ikke hvorfor), og faren dro fra familien fordi hun hadde snust så jæ...g i livet hans. Og hun ble beskyldt å være grunnen til at han dro.

Gillian var på et eller annet "spedbarnstreff" hun ikke hadde så mye glede av. Lederen der(som liksom også var psykolog) foreslo at hun skulle skrive sin egen dødsannonse med positive ting hun følte andre mente om henne. Hun skrev det i dagboka si, dette smugleste mannen på og trudde dermed at hun var suicidal. Gillian forklarte alt(og jeg trur det ordna seg etterhvert).

Han der som jobber på sykehuset...jøss hvor dårlig jeg var på navn da... I alle fall han trudde han skulle få overta avdelingslederjobben etter hun som skulle slutte. Han hadde kommet til å få den hadde det ikke vært for hun lyshåra(hun som er/var leder der). Hun mente han ikke kom til å takle presset og at han dermed kom til å drekke/ bruke narko igjen.

Bruce og hun andre mørke tror jeg gjorde det slutt..

Og det var vel hele episoden tror jeg..

Hilsen

Skrevet

En ting er sikkert, du har nok ikke gått glipp av noe som helst.

Forresten, så vet jeg ikke annet om dette enn at dette antagelig er en av de hjernedøde seriene som florerer overalt. Så slapp av og ikke tenk mer på dette, når du ser neste episode merker du ikke at du har stått over en:-))

Og du har helt rett, jeg burde ikke bry så lenge jeg ikke klarte å svare på spørsmålet ditt:-)

Skrevet

Forresten, så vet jeg ikke annet om dette enn at dette antagelig er en av de hjernedøde seriene som florerer overalt. Så slapp av og ikke tenk mer på dette, når du ser neste episode merker du ikke at du har stått over en:-))

Og du har helt rett, jeg burde ikke bry så lenge jeg ikke klarte å svare på spørsmålet ditt:-)

Du tar feil. En episode av Judging Amy klarer man seg ikke uten.

Skrevet

Den episoden som gikk på tirsdag?

Neh, husker ikke så mye, men veldig spennende var det vel ikke...skal vi se...

Amy hadde en rettsak om drapsforsøk e.l. og tiltalte ville være sin egen advokat... Tiltalte kjørte på en prest med vilje. Han var sikker på at presten hadde forgrepet seg på tiltalte da han var yngre(noe som viste seg og ikke stemme), Rettsaken ble "annulert" slik at tiltalte skulle få en ny sjanse med advokat.

Lauren skulle ha venner på besøk, utviklet seg til mobbing/erting av en av de fire som var på besøk og Amy forbandt dem med en gjeng fra da hun var yngre. "Vennene ble sendt hjem.

Moren til Amy var på et hjemmebesøk hos en familie( jeg husker ikke hvorfor), og faren dro fra familien fordi hun hadde snust så jæ...g i livet hans. Og hun ble beskyldt å være grunnen til at han dro.

Gillian var på et eller annet "spedbarnstreff" hun ikke hadde så mye glede av. Lederen der(som liksom også var psykolog) foreslo at hun skulle skrive sin egen dødsannonse med positive ting hun følte andre mente om henne. Hun skrev det i dagboka si, dette smugleste mannen på og trudde dermed at hun var suicidal. Gillian forklarte alt(og jeg trur det ordna seg etterhvert).

Han der som jobber på sykehuset...jøss hvor dårlig jeg var på navn da... I alle fall han trudde han skulle få overta avdelingslederjobben etter hun som skulle slutte. Han hadde kommet til å få den hadde det ikke vært for hun lyshåra(hun som er/var leder der). Hun mente han ikke kom til å takle presset og at han dermed kom til å drekke/ bruke narko igjen.

Bruce og hun andre mørke tror jeg gjorde det slutt..

Og det var vel hele episoden tror jeg..

Hilsen

Takk skal du ha. Judging Amy er en av kosestundene mine i uka skjønner du.

Skrevet

Du har nok noe rett, det skjer egentlig mye det samme hver episode, men det er jo en liten rød tråd i serien som er litt artig å følge med på. Dessuten synes jeg det er deilig å sette seg ned av og til å se på noe som ikke aktiviserer hjernecellene altfor mye.

Skrevet

.

Det virker som om du uttaler deg om noe du ikke har greie på. Ikke alle amerikanske serier er hjernedøde, mrxx.

Og slett ikke Judging Amy.

Skrevet

Du tar feil mht. at det er en hjernedød serie, for det er det ikke. Judging Amy er en av de bedre når det gjelder kvalitet.

Men at det er en jenteserie, (eller kjerringgreie om du vil), det stemmer.

Men jenteserie er ikke = hjernedød serie.

Mvh

:)

Skrevet

Så ser vel du kanskje på en av de dustete amerikanske hjernedøde komiseriene som går isteden :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...