Gå til innhold

Sminkeproblemer

Anbefalte innlegg

Gjest turbolips
Skrevet

Jeg liker å pynte meg, men er fullt klar over uttrykket "less is more". Men jeg kan ikke gå med engang mascara uten at jeg får sorte flekker under øynene. Jeg har fet hud, det kan kanskje være noe av årsaken. Jeg kjøper vannfast mascara, og har en Kanebo liquid eyeliner, som faktisk sitter kjempelenge, men hva hjelper det, når det sklir ut allikevel, men sitter søren meg så fast.

Hva kan jeg gjøre? Velger jeg feil produkter? Jeg vil jo gjerne bruke mascara, øyenskygge og eyeliner! Sånn som det blir, så ser jeg nesten bedre ut uten sminke, når det blir sånn; rundt hele øya, som om jeg har grått

Skrevet

Du skriver at du har fet hud. Vannfast mascara løsnes lettere med fett enn med vann. Jeg har en mistanke om at en vannløselig mascara vil sitte bedre i ditt tilfelle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...