Gå til innhold

Sover alle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei jeg sover ikke, har nettopp komt igjen fra byen:) har vært på Fucking Northpole festival... å må si det overrasket utrolig bra:)

Lame Ducks og No Torso i fra Oslo og Reel Big Fish i fra USA :)

Fra en øresusende

Skrevet

Nei jeg sover ikke, har nettopp komt igjen fra byen:) har vært på Fucking Northpole festival... å må si det overrasket utrolig bra:)

Lame Ducks og No Torso i fra Oslo og Reel Big Fish i fra USA :)

Fra en øresusende

Jeg sovnet i kveld og sov to timer og dermed fikk jeg ikke sove igjen.

Hade du det hyggelig på byen? Her er det stille og rolig, bare minstemann og jeg for datteren min flyttet i går.

Skrevet

Jeg sovnet i kveld og sov to timer og dermed fikk jeg ikke sove igjen.

Hade du det hyggelig på byen? Her er det stille og rolig, bare minstemann og jeg for datteren min flyttet i går.

Joda, hyggelig var det nok:) selv om jeg har jobbet litt også da... Tatt litt bilder for festivalen og sånn:) Har blitt skikkelig aktiv her langt oppe i nord... så slipper jeg å ha sånn hjemlengsel:) Men skal på forelesning i morgen, så senga er ganske så fristende:)

Så nå har fuglen fløyet fra redet?

Skrevet

Joda, hyggelig var det nok:) selv om jeg har jobbet litt også da... Tatt litt bilder for festivalen og sånn:) Har blitt skikkelig aktiv her langt oppe i nord... så slipper jeg å ha sånn hjemlengsel:) Men skal på forelesning i morgen, så senga er ganske så fristende:)

Så nå har fuglen fløyet fra redet?

Ja, det er litt deilig og litt vondt. Det ble veldig stille her men nå minstemann er stolt som en hane fordi han har fått eget rom. Har ikke gjort det ferdig helt men senga hans og tven er der så han sover der inne.

Skrevet

jeg er våken som vanlig... blir nok ikke mye søvn i natt for jeg savner gubben så fælt.. jeg er lei av å holde rundt en pute når jeg sover..

27 dager til han er tilbake.. *sukk*

Skrevet

Jeg våknet i det minste tidlig i dag. Savnet etter lefsene er alltid stort den første natta.

Men det går seg nok til utover i uka.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...