Dorthe Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Jeg får ikke sove, har alle lagt seg? 0 Siter
Mistera Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Nei jeg sover ikke, har nettopp komt igjen fra byen:) har vært på Fucking Northpole festival... å må si det overrasket utrolig bra:) Lame Ducks og No Torso i fra Oslo og Reel Big Fish i fra USA Fra en øresusende 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. september 2004 Forfatter Skrevet 3. september 2004 Nei jeg sover ikke, har nettopp komt igjen fra byen:) har vært på Fucking Northpole festival... å må si det overrasket utrolig bra:) Lame Ducks og No Torso i fra Oslo og Reel Big Fish i fra USA Fra en øresusende Jeg sovnet i kveld og sov to timer og dermed fikk jeg ikke sove igjen. Hade du det hyggelig på byen? Her er det stille og rolig, bare minstemann og jeg for datteren min flyttet i går. 0 Siter
Mistera Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Jeg sovnet i kveld og sov to timer og dermed fikk jeg ikke sove igjen. Hade du det hyggelig på byen? Her er det stille og rolig, bare minstemann og jeg for datteren min flyttet i går. Joda, hyggelig var det nok:) selv om jeg har jobbet litt også da... Tatt litt bilder for festivalen og sånn:) Har blitt skikkelig aktiv her langt oppe i nord... så slipper jeg å ha sånn hjemlengsel:) Men skal på forelesning i morgen, så senga er ganske så fristende:) Så nå har fuglen fløyet fra redet? 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. september 2004 Forfatter Skrevet 3. september 2004 Joda, hyggelig var det nok:) selv om jeg har jobbet litt også da... Tatt litt bilder for festivalen og sånn:) Har blitt skikkelig aktiv her langt oppe i nord... så slipper jeg å ha sånn hjemlengsel:) Men skal på forelesning i morgen, så senga er ganske så fristende:) Så nå har fuglen fløyet fra redet? Ja, det er litt deilig og litt vondt. Det ble veldig stille her men nå minstemann er stolt som en hane fordi han har fått eget rom. Har ikke gjort det ferdig helt men senga hans og tven er der så han sover der inne. 0 Siter
AvaAdore Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 jeg er våken som vanlig... blir nok ikke mye søvn i natt for jeg savner gubben så fælt.. jeg er lei av å holde rundt en pute når jeg sover.. 27 dager til han er tilbake.. *sukk* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Jeg våknet i det minste tidlig i dag. Savnet etter lefsene er alltid stort den første natta. Men det går seg nok til utover i uka. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.