Gå til innhold

Hjelp meg, aldri vært i "syden", ang pakking!

Anbefalte innlegg

Gjest ubereist ja:/
Skrevet

Skal reise til Tyrkia om noen få dager, første gang jeg skal til "syden".

Begynner å få panikk nå, føler meg lite forberedt, aner ikke hva jeg skal ta med meg!

Klær selvsagt, og toalettsaker, men hvor mye / hva slags?

Hører det kan være kaldt om kveldene, men er det tilfelle? Må man ha med seg jakke /bukser/langermet?

Og andre ting som er viktig ift til reisen? Vil ha tips om alt, blir kjempeglad for svar!:)

Skrevet

Det er fortsatt varmt i Tyrkia, så mye varmt tøy trenger du ikke. Men det er greit å ha med en bukse eller to og en jekke. Samt Cardigan osv. til å ha utenpå en topp el. l. Når det gjelder pakking ellers så er det jo bare å pakke det samme som du ville pakket for en uke i Danmark med flott vær :-)

Ta med solkrem, aftersun, aloe vera gele, kulltabletter (om du blir dårlig i magen), solhatt / caps, sandaler osv. et par bikinier.

GOD TUR!!!

Skrevet

PÅ VG sin værvarsling melder de om 28-29 grader på kvelden i Antalya. Det er med andre ord. svææært varmt.. Og fra 29 - 32 grader på dagen!!!!

Skrevet

Jeg har vært i Cesme på denne tida og det var litt regn et par dager og småkaldt. Litt som norsk sommervær. De andre dagene var det varmt, rundt 25 grader.

Om kvelden brukte vi jakke og bukser. Men vi frøs ikke da :o)

Skrevet

Det er også lurt å ta med en pakke Biotex med porsjonsposer, så kan du skylle opp etter hvert og slipper å ta med så mye. Man svetter lett ut T-skjorter og topper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...