Gå til innhold

har du fjellsko å anbefale?

Anbefalte innlegg

Gjest Noen anbefalinger?
Skrevet

Jeg skal kjøpe fjellsko til samboeren min i bursdagsgave. Han er ingen "vandt" fjellmann så jeg trenger ikke kjøpte sånn skikkelige dyre sko, men er det noen ålreite sko til 1000-1500 kroner?

Går i fjellet ca. en gang pr. uke foreløpig.

Skrevet

Stikk innom en sportsbutikk som spesialiserer seg på fjellsport (type klatring o.l). I Bergen er Platou stedet å gå. Der kan du få gode fagråd tilpasset bruken og området.

Gjest Noen anbefalinger?
Skrevet

Stikk innom en sportsbutikk som spesialiserer seg på fjellsport (type klatring o.l). I Bergen er Platou stedet å gå. Der kan du få gode fagråd tilpasset bruken og området.

ja jeg har vært innom 8 forretninger og alle vil selge meg det dyreste og det er jeg ikke interessert i. Kan da umulig være poeng å kjøpe det desidert dyreste når man bare går i fjellet en dag i uka??

Skrevet

ja jeg har vært innom 8 forretninger og alle vil selge meg det dyreste og det er jeg ikke interessert i. Kan da umulig være poeng å kjøpe det desidert dyreste når man bare går i fjellet en dag i uka??

Jeg syntes faktisk at å gå i fjellet en dag i uka er ganske mye jeg da ... Men Alfa har noen svært gode, brune skinn med Gore-tex. De har vi. Salomon sine, (de koster vas. 1000,-) er også helt ok..

Skrevet

Kan du ikke gi klar beskjed om at du har en makspris å forholde deg til, og be dem anbefale deg noe innenfor den prisklassen? Det pleier jeg å gjøre, og det er aldri noe problem.

Skrevet

Jeg har Alpha WalkingQueen, samboeren min har hatt Walkingking tidligere og har nå Alpha Bever. Vi er veldig fornøyd med disse skoene. Mine blir mindre brukt enn hans, men de er slitesterke.

Men du må huske på og behandle de rett. spør i butikken. Og ha skikkelige fjellskostrømper i, ellers blir det gnagsår...

Mvh

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg syntes faktisk at å gå i fjellet en dag i uka er ganske mye jeg da ... Men Alfa har noen svært gode, brune skinn med Gore-tex. De har vi. Salomon sine, (de koster vas. 1000,-) er også helt ok..

Alfa har kjempegode sko ja :)

MEN, jeg ville ikke kjøpt fjellsko uten å prøve de først! Jeg måtte prøve mange modeller før jeg fant en som passet min fot.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...