Gjest matvrak Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Hvor pleier dere å oppbevare matolje? Ser at de fleste anbefales å oppbevares svalt og mørkt etter åpning.Kjøleskap blir for kaldt,vel?Det er jo ikke akkurat svalt inne i kjøkkenskapene eller,selv om det er mørkt. Har til nå hatt både oliven- og raps\druekjerneolje stående på kjøkkenbenken,men har fått vite at oljen blir dårlig av dette.Noen som vet? 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 jeg har det stående på disken jeg...men det er nok ikke det lureste jeg har gjort....he he. 0 Siter
Lurveline Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 På benken,ved siden av stekeovnen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Har den stående inne i et skap med romtemperatur. Ser ut til å gå bra det. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 har olivenolje i matskapet... Der er det romtemp og mørkt. 0 Siter
amber sun Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Jeg har den på benken, rett ved komfyren. 0 Siter
dolianer Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Det rådet jeg fikk fra en ekspert når det gjaldt olivenolje, og som jeg følger, er dette: Ha en liten flaske stående framme, som du fyller olivenoljen på etterhvert. Resten oppbevares best i kjøleskap, der holder den seg absolutt best. Som du vil oppdage, stivner olivenoljen i kjøleskap, derfor må du ta den ut noen timer før du fyller på den lille flasken. 0 Siter
Lurveline Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Det rådet jeg fikk fra en ekspert når det gjaldt olivenolje, og som jeg følger, er dette: Ha en liten flaske stående framme, som du fyller olivenoljen på etterhvert. Resten oppbevares best i kjøleskap, der holder den seg absolutt best. Som du vil oppdage, stivner olivenoljen i kjøleskap, derfor må du ta den ut noen timer før du fyller på den lille flasken. Oppbevares mørkt og i romtemperatur,står det på flaska mi. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Olje jeg bruker ofte oppbevares i vinhylla ved siden av komfyren. Olje som blir brukt sjeldnere står i matskapet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.