Gjest rødeprikkererstygt Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Er så lei av de stygge røde prikkene når jeg tar bikinikanten, er det noen her ute som har et veldig godt råd for dette??? 0 Siter
nolte Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Jeg anslår at det er hundrevis av gamle tråder, om barbering...SØK!! 0 Siter
Gjest ikke naiv Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Kjøp aloevera krem på apoteket, kan hjelpe... 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 kjøpe større bikini? Si i butikken at vi vil ha litt større bikinier? boikotte butikker som bare har bikinier som passer de minste tenåringene og barn? (Også fordi barn ikke burde kle seg som sex-objekter..) Sorry, dette var ikke svar på spørsmålet ditt! (håper det er greit for deg at jeg skrev dette likevel) ..er lei motediktaturet. Vil gjerne ha 'dotten' i fred, jeg.. 0 Siter
Gjest zimmermann Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 kjøpe større bikini? Si i butikken at vi vil ha litt større bikinier? boikotte butikker som bare har bikinier som passer de minste tenåringene og barn? (Også fordi barn ikke burde kle seg som sex-objekter..) Sorry, dette var ikke svar på spørsmålet ditt! (håper det er greit for deg at jeg skrev dette likevel) ..er lei motediktaturet. Vil gjerne ha 'dotten' i fred, jeg.. Dagens beste innlegg! Syns mest synd på unge jenter, som møter et voksenliv, der deres eldre medsøstre er de største bidragsyterne til at jentene skammer seg over kroppen sin. *spyr* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.