serendipity Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Og her er det bilde av de som skal "kapre" henne http://www.tvnorge.no/programmer/ungkarskvinnen 0 Siter
Gjest hilsen eksen Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Gjett om jeg skal følge med ) "Kjenner" en av gutta ;o))))))) 0 Siter
Gjest anonym nå ja Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Hehe, jeg må le. Samboeren min var med på ett av opptakene (i forbindelse med en aktivitet på en date), og de måtte ta det omigjen da han ved synet av gutta utbrøt "her var det jammen ikke mye testosteron!" "Kuuuuttt" skrek produsenten - jeg synes de skulle tatt det med. 0 Siter
serendipity Skrevet 3. september 2004 Forfatter Skrevet 3. september 2004 Gjett om jeg skal følge med ) "Kjenner" en av gutta ;o))))))) Han ene var jo råflott da!!! Men jeg er jo lykkelig forlovet så... 0 Siter
Moraki Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Var jo ingen av dem som var noe kjekke, så det gidder jeg ikke se noe på tror jeg.. Synes hele konseptet er noe drit, så den ene gode grunnen for å se det i det hele tatt gikk nå i vasken! 0 Siter
Gjest dolly dimpel Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Syns de var drittkjedelige, men det er vel kanskje det hun kvinnen ville ha. De spør vel henne litt om det kanskje. Det var kanskje 1 - 2 som var litt over gjennomsnittet, men de var i tillegg kjedelig pene. 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Var jo ingen av dem som var noe kjekke, så det gidder jeg ikke se noe på tror jeg.. Synes hele konseptet er noe drit, så den ene gode grunnen for å se det i det hele tatt gikk nå i vasken! Enig. Alt for glætte for min smak. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Thierry er jo en kjekkas da... :-) 0 Siter
Moraki Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Thierry er jo en kjekkas da... :-) Thierry Rudjord et eller annet? Bare navnet fikk meg til å reagere.. *dømme dømme* :-) 0 Siter
Lucretia Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Gjett om jeg skal følge med ) "Kjenner" en av gutta ;o))))))) Jeg og "kjenner" en av gutta. Eller kjenner godt mora hans. Har visst om at han skulle være med en god stund men har ikke fått lov til å si noe Men nå er jo bilde og navn offentliggjort så nå kan jeg fortelle gud og hver mann 0 Siter
Lucretia Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Jeg og "kjenner" en av gutta. Eller kjenner godt mora hans. Har visst om at han skulle være med en god stund men har ikke fått lov til å si noe Men nå er jo bilde og navn offentliggjort så nå kan jeg fortelle gud og hver mann dog jeg vet ikke hvor langt han kom... det vet ikke engang hans mor. 0 Siter
serendipity Skrevet 4. september 2004 Forfatter Skrevet 4. september 2004 Enig. Alt for glætte for min smak. Jeg syntes han som het Morten var svært kjekk jeg da... De andre var "ingeting" 0 Siter
Goliath Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Thierry er jo en kjekkas da... :-) Personlig synes jeg at ungkarskvinnen var flottes....:-) 0 Siter
lurulf Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Johan har sånn hårdott under leppa som er så kvalmt! Æsj! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.