Gå til innhold

Ungkarskvinnen

Anbefalte innlegg

Gjest hilsen eksen
Skrevet

Gjett om jeg skal følge med :o) "Kjenner" en av gutta ;o)))))))

Gjest anonym nå ja
Skrevet

Hehe, jeg må le. Samboeren min var med på ett av opptakene (i forbindelse med en aktivitet på en date), og de måtte ta det omigjen da han ved synet av gutta utbrøt "her var det jammen ikke mye testosteron!" "Kuuuuttt" skrek produsenten - jeg synes de skulle tatt det med.

Skrevet

Han ene var jo råflott da!!! Men jeg er jo lykkelig forlovet så...

Skrevet

Var jo ingen av dem som var noe kjekke, så det gidder jeg ikke se noe på tror jeg.. Synes hele konseptet er noe drit, så den ene gode grunnen for å se det i det hele tatt gikk nå i vasken!

Gjest dolly dimpel
Skrevet

Syns de var drittkjedelige, men det er vel kanskje det hun kvinnen ville ha. De spør vel henne litt om det kanskje.

Det var kanskje 1 - 2 som var litt over gjennomsnittet, men de var i tillegg kjedelig pene.

Skrevet

Var jo ingen av dem som var noe kjekke, så det gidder jeg ikke se noe på tror jeg.. Synes hele konseptet er noe drit, så den ene gode grunnen for å se det i det hele tatt gikk nå i vasken!

Enig.

Alt for glætte for min smak.

Skrevet

Thierry er jo en kjekkas da... :-)

Thierry Rudjord et eller annet? Bare navnet fikk meg til å reagere.. *dømme dømme* :-)

Skrevet

Jeg og "kjenner" en av gutta. Eller kjenner godt mora hans. Har visst om at han skulle være med en god stund men har ikke fått lov til å si noe :) Men nå er jo bilde og navn offentliggjort så nå kan jeg fortelle gud og hver mann :)

Skrevet

Jeg og "kjenner" en av gutta. Eller kjenner godt mora hans. Har visst om at han skulle være med en god stund men har ikke fått lov til å si noe :) Men nå er jo bilde og navn offentliggjort så nå kan jeg fortelle gud og hver mann :)

dog jeg vet ikke hvor langt han kom... det vet ikke engang hans mor.

Skrevet

Enig.

Alt for glætte for min smak.

Jeg syntes han som het Morten var svært kjekk jeg da... De andre var "ingeting"

Skrevet

Thierry er jo en kjekkas da... :-)

Personlig synes jeg at ungkarskvinnen var flottes....:-)

Skrevet

Johan har sånn hårdott under leppa som er så kvalmt! Æsj!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...