Molly Mandy Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Jeg kjøpte en gang begge kokebøkene til Grete Roede, og i en av dem sto det en oppskrift som jeg ikke husker. Bøkene mine står pakket vekk i kjelleren, så jeg prøver dere her først. Altså, retten er kylling som stekes i folie med ris og en saus laget av champignonsuppe. Jeg har så lyst på denne retten i kveld, kan noen av dere hjelpe meg? 0 Siter
edlih Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 1 porsjon 1/2 kylling 1/2 løk 2ss pulver fra sjampinjongsuppe 30 g snarkokt ris ,rå 1 1/2 dl vann 1 ark aluminiumsfolie 20x30 cm Del kyllingen i to og ta av skinnet. Skjær løken i halve ringer og legg dem på folien. Legg kyllingen over. Brett folien slik at det blir en kant rundt. Rør ut suppepulveret i vann og varm det opp til det tykner. Ha i risen og hell suppen over kyllingen. Lukk folien godt og sett pakken i stekeovn ved 200 c i ca 30-40 min. La pakken hvile litt før den spises. Håper dette er riktig oppskrift. Lykke til og god helg 0 Siter
Molly Mandy Skrevet 3. september 2004 Forfatter Skrevet 3. september 2004 1 porsjon 1/2 kylling 1/2 løk 2ss pulver fra sjampinjongsuppe 30 g snarkokt ris ,rå 1 1/2 dl vann 1 ark aluminiumsfolie 20x30 cm Del kyllingen i to og ta av skinnet. Skjær løken i halve ringer og legg dem på folien. Legg kyllingen over. Brett folien slik at det blir en kant rundt. Rør ut suppepulveret i vann og varm det opp til det tykner. Ha i risen og hell suppen over kyllingen. Lukk folien godt og sett pakken i stekeovn ved 200 c i ca 30-40 min. La pakken hvile litt før den spises. Håper dette er riktig oppskrift. Lykke til og god helg Jepp! Akkurat den! Tusen takk, nå skal jeg kose meg! :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.