Gjest UFFa Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 ...over til en annen PC? Denne gamle saken har ikke CD-brenner, og ikke tar mailen min så mye heller. Kan noen forklare meg hvis det finnes en måte å overføre denne videosnutten på? 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Har du de i nærheten av hverandre? Da ville jeg satt de opp i nettverk, og delt filene... Du kan bruke en krysset tp-kabel for å koble sammen bare de to pcene. Siden du sier det er en gammel sjit, kanskje det enkleste er rett og slett å ta ut harddisken og koble den inn i den andre pcen. 0 Siter
Gjest UFFa Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Har du de i nærheten av hverandre? Da ville jeg satt de opp i nettverk, og delt filene... Du kan bruke en krysset tp-kabel for å koble sammen bare de to pcene. Siden du sier det er en gammel sjit, kanskje det enkleste er rett og slett å ta ut harddisken og koble den inn i den andre pcen. Takk for det, men jeg forsto ikke et kvekk av det du skrev. *klø seg i hodet* Nei, her må det nok tilkalles kyndig hjelp.... :-) 0 Siter
Gjest sånn er det Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Takk for det, men jeg forsto ikke et kvekk av det du skrev. *klø seg i hodet* Nei, her må det nok tilkalles kyndig hjelp.... :-) da får du spørre på data forumet 0 Siter
Gjest UFFa Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 da får du spørre på data forumet Ja, for du tror noen av dem vil komme hjem til meg? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.