Gå til innhold

søvnforstyrrelse etter depresjon?

Anbefalte innlegg

Har nå opplevd to depresjoner. Etter begge (eller da de var i ferd med å gå over) hadde jeg en enorm trang til å sove. Jeg følte meg trøtt og slapp hele tiden, selvom jeg sov mer enn vanlig, mye mer enn vanlig! Jeg hadde også litt "søvnproblemer" under depresjonene, men ikke som dette!

Finnes det noe svar?

Nå er jeg lei av å være deprimert, jeg blir så redusert, etterpå også. Finnes det noe(n) måte® å forebygge depresjon?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15724-s%C3%B8vnforstyrrelse-etter-depresjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det på samme måten. Samt en masse andre fysiske plager som kommer i det depresjonen holder på å gå over! Var til utallige legeundersøkelser, men ingen ting ble funnet....

Jeg har veldig tro på yoga og soneterapi når det gjelder å forebygge.

• 2 uker senere...

Har det på samme måten. Samt en masse andre fysiske plager som kommer i det depresjonen holder på å gå over! Var til utallige legeundersøkelser, men ingen ting ble funnet....

Jeg har veldig tro på yoga og soneterapi når det gjelder å forebygge.

Til Oriel

- masse fysiske symptomer uten at man finner noe...minner meg om meg selv. Jeg har vært deprimert i lengere tid, og gått på AD i 5 måneder. Det begynner å letne noe nå, men så begynner jeg å få så mye rare fysiske symptomer... Får du det når du blir bedre ??

Jeg er nemlig litt redd for at det er et uttrykk for at depresjonen blir værre....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...