Gå til innhold

Sånne gevær med plastikkuler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det soft gun det heter? Er det noen slags aldersgrense på dem?

Skrevet

Tror det er noe som heter soft gun ja, også er det noe som heter paint ball, men da er det malingsklumper som lager splætte-flekker.

Gjest Den opprinnelige m&m
Skrevet

De er forbudt i Norge

OBS! Hvis det er soft-gun du spurte etter. Hvis du tenker på paint-ball vet jeg ikke.

Skrevet

Det er 18 års aldersgrense på dem,se her:

http://www.indre.no/Innenriks/article1212005.ece

Mange barn i nabolaget som har softgun.Så resultatet av en colaboks som ble skutt på av softgun.Kan gjøre stooor skade ja.

Ja, det er det som er problemet her også. Snørrunger på 9-10 år løper rundt og skyter. De sitter skjult i buskene og skyter på objekter et stykke unna. Jeg snakket til en av dem og bad ham være nøye med hvor han skjøt, fordi kulene hans føk over en lekeplass og ned på gangveien. Et par timer etter gjorde han det samme. Og flere med ham. Dette var en uke siden, og de løper rundt her HVER dag. Jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre...? Før eller siden treffer de et uskyldig barn.

Skrevet

OBS! Hvis det er soft-gun du spurte etter. Hvis du tenker på paint-ball vet jeg ikke.

Det er ikke paint guns jeg mener, men sånne med bittesmå plastkuler i. Er de forbudt i Norge?

Skrevet

Ja, det er det som er problemet her også. Snørrunger på 9-10 år løper rundt og skyter. De sitter skjult i buskene og skyter på objekter et stykke unna. Jeg snakket til en av dem og bad ham være nøye med hvor han skjøt, fordi kulene hans føk over en lekeplass og ned på gangveien. Et par timer etter gjorde han det samme. Og flere med ham. Dette var en uke siden, og de løper rundt her HVER dag. Jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre...? Før eller siden treffer de et uskyldig barn.

Ta en prat med opphavet. Jeg hadde ihvertfall klikka dersom leikeplassen til unga mine hadde blitt terrorisert av en gjeng drittunger med softgun.

Skrevet

Ta en prat med opphavet. Jeg hadde ihvertfall klikka dersom leikeplassen til unga mine hadde blitt terrorisert av en gjeng drittunger med softgun.

Alle opphavene? Det er snakk om at alle drittungene har hvert sitt. Foreldrene driter tydeligvis i det. Dessverre har de tatt tilhold på lekeplassen rett utenfor vårt hus.

Skrevet

Alle opphavene? Det er snakk om at alle drittungene har hvert sitt. Foreldrene driter tydeligvis i det. Dessverre har de tatt tilhold på lekeplassen rett utenfor vårt hus.

Da hadde jeg simpelthen påtatt meg rollen som bitch og bedt dem pelle seg et visst varmt sted. De greiene de leker med er farlig! Og det er ingen grunn til at de skal holde på med det i nærheten av mindre unger. Så du får bare være tante grusom, nanna! ;o)

Skrevet

Du har et problem.

Hehe, det er altså flere enn meg som er den sinte dama i gata.

Du kan ringe politiet. Da blir antagelig alle geværene beslaglagt.

Skrevet

Da hadde jeg simpelthen påtatt meg rollen som bitch og bedt dem pelle seg et visst varmt sted. De greiene de leker med er farlig! Og det er ingen grunn til at de skal holde på med det i nærheten av mindre unger. Så du får bare være tante grusom, nanna! ;o)

Hehe, jeg er godt igang. Det bor en gjeng med pøbler her, og jeg er visst den eneste som gidder å si fra. De slutter å snakke når jeg kommer ut på trappen. *knegg*

Skrevet

Du har et problem.

Hehe, det er altså flere enn meg som er den sinte dama i gata.

Du kan ringe politiet. Da blir antagelig alle geværene beslaglagt.

Jeg er gatas bitch, ja. Hehe.

Men seriøst - politiet?

Skrevet

De treffer sikkert bare skyldige barn.

Skrevet

Jeg er gatas bitch, ja. Hehe.

Men seriøst - politiet?

Ja, barnevernet ba meg ringe politiet neste gang det var bråk i bakgården. Og sa det var riktig instans.

Men nå skal jeg på barnevernet til tirsdag og nå vet jeg etternavnet til "de slemme barna" så jeg prøver meg en gang til der.

Ungene er rundt 10-15 år.

Skrevet

De treffer sikkert bare skyldige barn.

Bare de ikke treffer mine, såh.

Skrevet

Jeg ante rett og slett ikke at de var farlige en gang.

Har bare sagt at han ikke må skyte på noen,da jeg har vært mest redd for øynene.

Nå er han foresten tom for kuler,så da er den saken ute av verden.

Skrevet

Oj,det visste jeg ikke.

Sønnen min på 10 har en slik.

Kjøpte den på Kreta.

Ta den fra ham. Ellers kommer nanna og jeg og tar deg :o)

Skrevet

Ta den fra ham. Ellers kommer nanna og jeg og tar deg :o)

He he,jeg er ikke redd deg så.

Han har foressten glemt den nå tror jeg.

For å være helt ærlig,det som irriterte meg mest var at ble så jæv... mange kuler å støvsuge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...