Gjest må ha sko må ha sko Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 selger på UNO i Stavanger "heter", altså merket på skoene? 0 Siter
Gjest godt merke Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Jeg vet ikke, men ville bare si at de skoene er kanongo! Søsteren min har slike. 0 Siter
Gjest må ha sko må ha sko Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Jeg vet ikke, men ville bare si at de skoene er kanongo! Søsteren min har slike. Kan du please spørre søsteren din om merket?? 0 Siter
Reg@l Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Vet ikke hvordan det er med skoene, men klærne på UNO er jo eget merke. 0 Siter
Gjest skal det Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Kan du please spørre søsteren din om merket?? Skal spørre i en mail, hun er i Australia nå.. (Studerer.) Følg med på åpent forum, da. 0 Siter
Gjest må ha sko må ha sko Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Skal spørre i en mail, hun er i Australia nå.. (Studerer.) Følg med på åpent forum, da. Jeg har funnet det ut etter intens leting på nett. De heter "bubetti" 0 Siter
Gjest godt merke Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Jeg har funnet det ut etter intens leting på nett. De heter "bubetti" Jeg har sendt mail om merket, men fint du fant det ut:) 0 Siter
Gjest godt merke Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Jeg har funnet det ut etter intens leting på nett. De heter "bubetti" Fikk mail med svar, det var bubetti ja. -Veldig bra kvalitet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.