Gjest lurer jeg på... Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Hvilket program bør jeg bruke og hvordan får jeg tak i det? 0 Siter
Gjest lurer jeg på... Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 dcplusplus Har lastet det ned, men får ikke til å bruke det! Får ikke til å laste ned noe musikk der jeg... Hvordan kom du i gang når du først begynte å bruke det? 0 Siter
Gjest lurer jeg på... Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 dcplusplus Invalid IP in ConnectToMe, this might be because of in passive mode Hva betyr dette f.eks? Og hvordan ordner jeg det? 0 Siter
andungen Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Har lastet det ned, men får ikke til å bruke det! Får ikke til å laste ned noe musikk der jeg... Hvordan kom du i gang når du først begynte å bruke det? Pass på å koble fra den innebygde brannmuren i xp og bruk eksternt virusprog med innebygd brannmur. Da skulle ting løsne. Gjorde det i mitt tilfelle. 0 Siter
Gjest lurer jeg på... Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Pass på å koble fra den innebygde brannmuren i xp og bruk eksternt virusprog med innebygd brannmur. Da skulle ting løsne. Gjorde det i mitt tilfelle. Hvordan får jeg koblet fra den innebygde brannmuren? Må faktisk ha det inn med t-skje ja... 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Pass på å koble fra den innebygde brannmuren i xp og bruk eksternt virusprog med innebygd brannmur. Da skulle ting løsne. Gjorde det i mitt tilfelle. Hei! Jeg har akkurat samme problemet! Vi har Norton Antivirus på PCen vår, følger det ekstern brannmur med det? Hvis ikke hvordan får vi det? Eller hvordan finner vi ut av det... Tør ikke koble ut brannmuren på xp før jeg vet om det er sikkert å gjøre det... 0 Siter
andungen Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Hvordan får jeg koblet fra den innebygde brannmuren? Må faktisk ha det inn med t-skje ja... Kontrollpanel -> nettverkstilkoblinger -> egenskaper (for nettverksinnstillinger)-> avansert -> ta vekk kryss under "brannmur for nettverkstilkobling" 0 Siter
andungen Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Hei! Jeg har akkurat samme problemet! Vi har Norton Antivirus på PCen vår, følger det ekstern brannmur med det? Hvis ikke hvordan får vi det? Eller hvordan finner vi ut av det... Tør ikke koble ut brannmuren på xp før jeg vet om det er sikkert å gjøre det... Har selv NIS 2004 (norton internet security) og den inneholder brannmur. Du kan laste ned gratis brannmurprogram dersom virusprogrammet ditt ikke inneholder brannmur. Zone Alarm f.eks. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.