Gå til innhold

Laste ned musikk. IGJEN!

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg på...
Skrevet

Hvilket program bør jeg bruke og hvordan får jeg tak i det?

Gjest lurer jeg på...
Skrevet

dcplusplus

Har lastet det ned, men får ikke til å bruke det! Får ikke til å laste ned noe musikk der jeg...

Hvordan kom du i gang når du først begynte å bruke det?

Gjest lurer jeg på...
Skrevet

dcplusplus

Invalid IP in ConnectToMe, this might be because of in passive mode

Hva betyr dette f.eks? Og hvordan ordner jeg det?

Skrevet

Har lastet det ned, men får ikke til å bruke det! Får ikke til å laste ned noe musikk der jeg...

Hvordan kom du i gang når du først begynte å bruke det?

Pass på å koble fra den innebygde brannmuren i xp og bruk eksternt virusprog med innebygd brannmur. Da skulle ting løsne. Gjorde det i mitt tilfelle.

Gjest lurer jeg på...
Skrevet

Pass på å koble fra den innebygde brannmuren i xp og bruk eksternt virusprog med innebygd brannmur. Da skulle ting løsne. Gjorde det i mitt tilfelle.

Hvordan får jeg koblet fra den innebygde brannmuren? Må faktisk ha det inn med t-skje ja...

Gjest lille rosinen
Skrevet

Hei! Jeg har akkurat samme problemet!

Vi har Norton Antivirus på PCen vår, følger det ekstern brannmur med det? Hvis ikke hvordan får vi det? Eller hvordan finner vi ut av det...

Tør ikke koble ut brannmuren på xp før jeg vet om det er sikkert å gjøre det...

Skrevet

Hvordan får jeg koblet fra den innebygde brannmuren? Må faktisk ha det inn med t-skje ja...

Kontrollpanel -> nettverkstilkoblinger -> egenskaper (for nettverksinnstillinger)-> avansert -> ta vekk kryss under "brannmur for nettverkstilkobling"

Skrevet

Hei! Jeg har akkurat samme problemet!

Vi har Norton Antivirus på PCen vår, følger det ekstern brannmur med det? Hvis ikke hvordan får vi det? Eller hvordan finner vi ut av det...

Tør ikke koble ut brannmuren på xp før jeg vet om det er sikkert å gjøre det...

Har selv NIS 2004 (norton internet security) og den inneholder brannmur. Du kan laste ned gratis brannmurprogram dersom virusprogrammet ditt ikke inneholder brannmur. Zone Alarm f.eks.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...