Gå til innhold

Noen kreative historiepåfinnere her?

Anbefalte innlegg

Gjest Litt desperat akkurat nå
Skrevet

Skal i 60-års lag om et par timer og alle har fått beskjed om å ta med meg en morsom vits eller historie.

Det hadde jo selvsagt jeg glemt...

Noen som kan hjelpe meg sånn i siste liten?

Bør være noe for enhver smak, siden det er mange forskjellige personligheter der.

Tusen takk!

Hilsen

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

er det mann eller dame som fyller 60?

Du kan ikke tilfredsstille alle personlighetne, men tilsammen gjør dere nok det :)

skorpionfisken
Skrevet

For enhver smak, nei da passer vel ikke blondinevitsene mine..

Jo foresten jeg har en søt en...

Det sto to blondiner på hver side av en elv. Den ene roper over til den andre:

Hallooooo, vet du hvordan jeg skal komme meg over på den andre sidaaaaaa?

Den andre blondina ler; Jammen ditt tullhau, du er jo på den andre sida jo....

Eller denne, som er litt lenge utpå kvelden:

Hjernecellen til en blondine hadde forvilla seg inn i hjernen til en mann. Hun ser seg om og kan ikke se noen andre hjerneceller der inne. Hun roper: Halloooooo, eeeerr det noooen heer innneeeeee? Da hører hun meget svakt, langt nede fra: Vi er heeeeer neeeeedeeeee!

Personlig synes jeg de selvopplevde komiske historiene folk kan fortelle er de morsomste.

Skrevet

er det mann eller dame som fyller 60?

Du kan ikke tilfredsstille alle personlighetne, men tilsammen gjør dere nok det :)

Dame...

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

ta denne da? Jeg husker ikke hvor jeg har den fra, det kan forsåvidt være her fra åpent, men jeg vet ikke. Her:

SUKSESS :

1.Suksess for en på 4 år er å ikke tisse i buksa.

2. Suksess for en på 12 år er å ha venner.

3. Suksess for en på 18 år er å ha lappen.

4. Suksess for en på 20 år er å ha regelmessig sex.

5. Suksess for en på 35 år er å ha penger.

6. Suksess for en på 50 år er å ha penger.

7. Suksess for en på 60 år er å ha regelmessig sex.

8. Suksess for en på 70 år er å ha lappen.

9. Suksess for en på 75 år er å ha venner.

10. Suksess for en på 80 år er å ikke tisse i buksa.

Skrevet

Tusen takk for bidrag.

Det blir enten den med "suksess", eller denne:

Kjære NN. Jeg skriver det her brevet sakte, fordi jeg veit at du ikke leser så fort.

Nå bor vi ikke lenger der vi bodde fordi NN2 leste i avisa at de fleste ulykkene skjer innenfor to mil fra hjemmet, så vi har flytta.

Jeg kan dessverre ikke sende deg adressen, fordi de som bodde her før oss, tok med seg husnummeret når de flytta, sånn at de ikke trengte å skifte adresse sjøl.

Huset er skikkelig fint, det er til og med en vaskemaskin her. Men NN2 er ikke så sikker på om den fungerer helt bra. I forrige uke så hadde han oppi noen barneklær, trekte i snora, og siden har ikke jeg sett dem.

Været er fint da. Det regnet bare to ganger i forrige uke. Første gang regna det i tre dager, og andre gangen bare i fire dager.

Når det gjelder den jakka du ønska deg til bursdagen din, så sa NN2 at den ville bli alt for tung å sende i posten, med de knappene på. Så jeg klipte dem av, og la dem i innerlomma.

Ellers låste jeg inn nøklene i bilen i går. Vi var skikkelig bekymra en stund, fordi det tok nesten to timer å få NN2 ut igjen!

Han onkel datt forressten oppi ei tønne med hjemmebrent i forrige uke. Vi prøvde å dra'n opp, men han bare flira og ville ikke komme opp. Til slutt så drukna'n da...Vi fikk han kremert, og han brenner ennå.

Noen av de der kompisene til NN2 kjørte utfor brua her om dagen, i en Pick Up. To av dem drukna fordi dem satt bakpå lasteplanet og klarte ikke å få opp luka i tide.

Ellers så har det ikke skjedd så veldig mye her.

PS. Jeg skulla sendt deg noen penger, men konvolutten var allerede klistra igjen. Gratulerer med dagen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...