Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 nææ, bare at én av fire uteblir lissom. Men har du ringt? Kanksje h*n trodde det var imorgen, eller neste uke? Spørs hvaslags avtale du hadde? Eller er h*n upålitelig? Be over nabo'n istedet, da, hvis du har laget mat?? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 nææ, bare at én av fire uteblir lissom. Men har du ringt? Kanksje h*n trodde det var imorgen, eller neste uke? Spørs hvaslags avtale du hadde? Eller er h*n upålitelig? Be over nabo'n istedet, da, hvis du har laget mat?? ahhhh... nå leste jeg lenger ned at du fikk sms.... Ikke verdt å satse på ham, da! 0 Siter
Gjest ventet besøk Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 ahhhh... nå leste jeg lenger ned at du fikk sms.... Ikke verdt å satse på ham, da! Nei. Siden jeg har kake ringte jeg til noen andre, som jeg håper er på vei... 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Nei. Siden jeg har kake ringte jeg til noen andre, som jeg håper er på vei... håper det blir kosleig. Så flott at noen andre kunne, da. Så slipper du å sitte med skjegget i postkassa.. 0 Siter
Gjest Iznowgood_the_real Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Nei. Siden jeg har kake ringte jeg til noen andre, som jeg håper er på vei... ...kommer strax.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Mange ganger. Noen ganger har de gode unnskyldninger, andre dårlige. Det er nok bare slik det er. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.