Gjest lille rosinen Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Har et lite dataspørsmål jeg. Har Norton Antivirus. Følger det med brannmur da? Hvordan finner jeg ut om det gjør det eller ikke? Hvis det er brannmur på Norton, kan jeg da bare koble ut den som følger med windows xp? Håper det er noen datakyndige (hvertfall litt mer kyndig enn meg) der ute som kan hjelpe... :-) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 jeg lurer også! Da jeg installerte xp's service pack2 gikk nemlig NAV til h... Så jeg av-installerte xp sin. Og har reinstallert NAV, med delvis brannmur. Full brannmur hindrer deg i mange vanlige oparesjoner.. Men som sagt, her må noen mer kyndige til.. 0 Siter
Gjest Iznowgood_the_real Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 jeg lurer også! Da jeg installerte xp's service pack2 gikk nemlig NAV til h... Så jeg av-installerte xp sin. Og har reinstallert NAV, med delvis brannmur. Full brannmur hindrer deg i mange vanlige oparesjoner.. Men som sagt, her må noen mer kyndige til.. Hvorfor nicket"- engel (har med kake, vin, og litt eddik) " ?? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Hvorfor nicket"- engel (har med kake, vin, og litt eddik) " ?? du er ikke den 1.ste som spør. Jeg kan dele ut ved behov. Eddik hvis noen er dumme mot andre, f.x. 0 Siter
Mistera Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 du er ikke den 1.ste som spør. Jeg kan dele ut ved behov. Eddik hvis noen er dumme mot andre, f.x. Kan jeg vær så snill få litt Vin da? Har drukket litt allerede men vil gjerne ha en som er litt bedre:) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Kan jeg vær så snill få litt Vin da? Har drukket litt allerede men vil gjerne ha en som er litt bedre:) ok, da. Siden det nå er gått noen timer, og siden du er mest opptatt av kvalitet.. Da blir det ikke pappvin, asså (og siden du har svart på noe annet jeg har skrevet) 0 Siter
Mistera Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 ok, da. Siden det nå er gått noen timer, og siden du er mest opptatt av kvalitet.. Da blir det ikke pappvin, asså (og siden du har svart på noe annet jeg har skrevet) Mercì 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.