Gå til innhold

Brannmur

Gjest lille rosinen

Anbefalte innlegg

Gjest lille rosinen
Skrevet

Har et lite dataspørsmål jeg. Har Norton Antivirus. Følger det med brannmur da? Hvordan finner jeg ut om det gjør det eller ikke?

Hvis det er brannmur på Norton, kan jeg da bare koble ut den som følger med windows xp?

Håper det er noen datakyndige (hvertfall litt mer kyndig enn meg) der ute som kan hjelpe... :-)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

jeg lurer også! Da jeg installerte xp's service pack2 gikk nemlig NAV til h...

Så jeg av-installerte xp sin. Og har reinstallert NAV, med delvis brannmur. Full brannmur hindrer deg i mange vanlige oparesjoner..

Men som sagt, her må noen mer kyndige til..

Gjest Iznowgood_the_real
Skrevet

jeg lurer også! Da jeg installerte xp's service pack2 gikk nemlig NAV til h...

Så jeg av-installerte xp sin. Og har reinstallert NAV, med delvis brannmur. Full brannmur hindrer deg i mange vanlige oparesjoner..

Men som sagt, her må noen mer kyndige til..

Hvorfor nicket"- engel (har med kake, vin, og litt eddik) " ??

Skrevet

Hvorfor nicket"- engel (har med kake, vin, og litt eddik) " ??

du er ikke den 1.ste som spør. Jeg kan dele ut ved behov. Eddik hvis noen er dumme mot andre, f.x.

Skrevet

du er ikke den 1.ste som spør. Jeg kan dele ut ved behov. Eddik hvis noen er dumme mot andre, f.x.

Kan jeg vær så snill få litt Vin da?

Har drukket litt allerede men vil gjerne ha en som er litt bedre:)

Skrevet

Kan jeg vær så snill få litt Vin da?

Har drukket litt allerede men vil gjerne ha en som er litt bedre:)

ok, da. Siden det nå er gått noen timer, og siden du er mest opptatt av kvalitet.. Da blir det ikke pappvin, asså

;)

(og siden du har svart på noe annet jeg har skrevet)

Skrevet

ok, da. Siden det nå er gått noen timer, og siden du er mest opptatt av kvalitet.. Da blir det ikke pappvin, asså

;)

(og siden du har svart på noe annet jeg har skrevet)

Mercì:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...