Gjest Iznowgood_the_real Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Har tenkt å kjøpe meg safe etter innbrudd i både hus, bil og mc. Har du noen gode og rimelige forslag? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 får du plass til mc'n inni en safe?? Jeg vet om et firma som selger, skal si fra hvis navnet dukker op, før du får søkt deg frem til noe..... 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Hus, bil og mc inni en SAFE? WOW. Ring onkel skrue og spør om han har plass i pengebingen.... Ellers så har de rimelige mindre safer til noen få tusenlapper. Søk på nettet på safe. De litt dyrere er bedre i og med at de er brannsikre. 0 Siter
Gjest Iznowgood_the_real Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Hus, bil og mc inni en SAFE? WOW. Ring onkel skrue og spør om han har plass i pengebingen.... Ellers så har de rimelige mindre safer til noen få tusenlapper. Søk på nettet på safe. De litt dyrere er bedre i og med at de er brannsikre. Å kjære vene, hvor teit jeg klarer å ordlegge meg.... Jeg mente jo selvfølgelig en safe til verdisakene, og ikke til flere tonn stål... ;-) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Å kjære vene, hvor teit jeg klarer å ordlegge meg.... Jeg mente jo selvfølgelig en safe til verdisakene, og ikke til flere tonn stål... ;-) ....brukte du mc'n som oppholdsted for verdisaker tidligere.... *erter* 0 Siter
Lurveline Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 http://mysite.wanadoo-members.co.uk/nuclear_bunkers/can1.jpg Er denne stor nok tro?;o) 0 Siter
Gjest Iznowgood_the_real Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 ....brukte du mc'n som oppholdsted for verdisaker tidligere.... *erter* Jeg var så tåpelig at jeg trodde den ville stå i fred i et boligstrøk mens jeg besøkte en bekjent, men dengang ei.. Sidevesker ble åpnet og fra den ble det stjålet både håndlaget håndveske og andre private ting. Kanskje ingen dum ide å ha safe stor nok til sykkelen... 0 Siter
Gjest Iznowgood_the_real Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 http://mysite.wanadoo-members.co.uk/nuclear_bunkers/can1.jpg Er denne stor nok tro?;o) Oki, dårlig formulert av meg.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.