Gå til innhold

Safe

Gjest Iznowgood_the_real

Anbefalte innlegg

Gjest Iznowgood_the_real
Skrevet

Har tenkt å kjøpe meg safe etter innbrudd i både hus, bil og mc. Har du noen gode og rimelige forslag?

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

får du plass til mc'n inni en safe?? Jeg vet om et firma som selger, skal si fra hvis navnet dukker op, før du får søkt deg frem til noe.....

skorpionfisken
Skrevet

Hus, bil og mc inni en SAFE?

WOW.

Ring onkel skrue og spør om han har plass i pengebingen....

Ellers så har de rimelige mindre safer til noen få tusenlapper. Søk på nettet på safe. De litt dyrere er bedre i og med at de er brannsikre.

Gjest Iznowgood_the_real
Skrevet

Hus, bil og mc inni en SAFE?

WOW.

Ring onkel skrue og spør om han har plass i pengebingen....

Ellers så har de rimelige mindre safer til noen få tusenlapper. Søk på nettet på safe. De litt dyrere er bedre i og med at de er brannsikre.

Å kjære vene, hvor teit jeg klarer å ordlegge meg.... Jeg mente jo selvfølgelig en safe til verdisakene, og ikke til flere tonn stål... ;-)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Å kjære vene, hvor teit jeg klarer å ordlegge meg.... Jeg mente jo selvfølgelig en safe til verdisakene, og ikke til flere tonn stål... ;-)

....brukte du mc'n som oppholdsted for verdisaker tidligere....

*erter*

Gjest Iznowgood_the_real
Skrevet

....brukte du mc'n som oppholdsted for verdisaker tidligere....

*erter*

Jeg var så tåpelig at jeg trodde den ville stå i fred i et boligstrøk mens jeg besøkte en bekjent, men dengang ei.. Sidevesker ble åpnet og fra den ble det stjålet både håndlaget håndveske og andre private ting. Kanskje ingen dum ide å ha safe stor nok til sykkelen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...